Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar
Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar
Skylark Universe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hallo iedereen! Welkom op het nieuwe forum: Skylark Universe © | Je kunt hier een account aanmaken en met verschillende mensen genieten van het roleplayspel! | Vergeet niet om eerst goed de regels door te lezen! |

 

 Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus

Ga naar beneden 
+17
Severide Wolfswater
Luthien Snape
Bellatrix Lestrange
Camille Wolfswater
Narcissa Malfoy
Gwynaeth Cadwallader
Lucius Malfoy
Scorpius Malfoy
Ginny Weasley
Scarlett McGregor
Charlotte Halliwell
Severus Snape
Zed Skylar
Lucretia Cinderford
Hermelien Griffel
Ariana Snape
Magnus Bane
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Ginny Weasley
Topschrijver
Topschrijver
Ginny Weasley


Aantal berichten : 46
Populariteit : 0
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zweinstein

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 11:53 am

Ik hoorde wat Severide zei tegen de meiden die bij hem zaten en begon te lachen. Ik klap mijn boek dicht en loop naar hem toe. Ik kijk de 2 meiden aan.. Jonkies zo te zien.. Ik draai me naar Severide. ''Dus onze beroemde klassenoudste wilt het zwerkbalteam gaan versterken? Durf je dat wel aan?'' zeg ik glimlachend tegen hem. ''Je weet dat er momenteel meer meiden in zitten dan jongens hea, maar je bent erg welkom in het team!''. Een jongen in het team erbij zal zeker goed doen. Zeker z'on klassenoudste als Severide. Ik ga op de leuning van de bank zitten waar hij ook zit. ''Als je het zeker weet, geef ik het door aan Lucy, zij leid het team dit jaar''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana Snape
District I Allegiance
Ariana Snape


Aantal berichten : 8
Populariteit : 5
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hogwarts

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 11:59 am

Ik bedacht me een paar seconden. Het was al na zevenen geweest en als papa me betrapte... maar aan de andere kant was ik nu al oud en wijs genoeg en wilde ik me ook gewoon kunnen mengen met mensen.
'Ik ga wel mee,' glimlachte ik. 'Met mijn overhaal kwaliteiten moet het zeker lukken.'
Nee, ik kon dat helemaal niet goed, maar oké. Ik vond het al hartstikke leuk dat ik meegevraagd werd om mensen te gaan zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luthien Snape
District I Allegiance
Luthien Snape


Aantal berichten : 30
Populariteit : 2
Leeftijd : 23
Woonplaats : Zweinstein/Weverseind

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 12:01 pm

Luthien glimlachte naar Charlotte. Ze vroeg zich enkel af waar die zo opeens vandaan kwam. Ze keek ook naar Ginny toen ze erbij kwam. "Jij bent zoeker toch en een 7e jaars toch?"vroeg ze met een glimlach. Ze vroeg zich af of Ginny haar broers niet miste. Luthien bleef vriendelijk en keek weer naar Severide. "Dat is ontzettend leuk! Ik wil me graag opgeven voor drijver. Welke positsie zou jij willen in het team?" Vroeg ze hem toen vriendelijk ze keek de meisjes aan en barste in lachen uit toen hij het had over Sneeps leven zuur maken. "Ben je niet bang hoe zuur hij jou leven dan maakt? Zijn favoriete hobby is strafwerk uit delen ben ik bang." Lachte ze. Ze vond het prettig met Severdine te praten ze had het gevoel dat hij anders was dat er meer in hem schuil ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ginny Weasley
Topschrijver
Topschrijver
Ginny Weasley


Aantal berichten : 46
Populariteit : 0
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zweinstein

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 12:08 pm

''Ga je weer kleintjes etteren Severide?'' ik kijk hem lachend aan. ''Misschien kan je beter leerlingen pakken van je eigen leeftijd haha, al snap ik dat jongere leerlingen altijd wel leuk zijn om een beetje te plagen'' Ik kijk naar de Luthien en dat andere meisje wat erbij zit. ''Sorry, maar het is wel zo haha''. ''Oh over Zwerkbal, je wordt niet gelijk toegelaten aan het team, je moet eerst wat uitdagingen doen, hopelijk kunnen jullie dat aan''. Over de meiden had ik me twijfels, ze zijn nog best jong. Maar Severide ging al wat jaren mee, die zou het vast wel lukken. Ik keer me terug naar Severide. ''Dus hebben we nog wat leuks op het programma staan vanavond? Of blijf je hier als een lui iemand zitten op de bank'' zeg ik wat speels tegen hem en begin te glimlachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte Halliwell
District I Allegiance
Charlotte Halliwell


Aantal berichten : 43
Populariteit : 0

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 12:20 pm

Ik moest lachen om wat Ginny zei.
"Misschien ben ik wel een last bloeier qua zwerkbal" zei ik.
Als laatste jaar was ik misschien met sommige dingen achter maar leerde best snel.
Ik buigen me naar Ginny en fluisterde iets in haar oor. "Charlotte by the way" ik zei het zo dat alleen zij het hoorde.
De jongen leek echt zelfverzekerd van zichzelf.
Iets wat ik soms niet kon begrijpen.
Ik keek hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucretia Cinderford
District I Allegiance
Lucretia Cinderford


Aantal berichten : 45
Populariteit : 20
Leeftijd : 26
Woonplaats : Hogwarts

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 12:27 pm

Samen met Ariana loop ik in stilte langs de vele bewegende trappen naar beneden, richting de Great Hall. Daar loop ik langs de tafel van Gryffindor en Ariana en ik halen samen wat mensen over naar de try-outs te komen. Dan komen we bij het plekje waar Ginny, Ariana's zusje, het nieuwe meisje en onze klassenoudste zitten. Ik hoor ze praten.
'Dus jij wil bij het team, Severide?' vraag ik aan hem. Ik denk eigenlijk dat hij wel geschikt zou zijn als Wachter... 'Als welke speler zou je in het team willen dan?' Ik keer me even naar Luthien. 'Sorry, Fred en George zijn nog steeds Drijvers. We zoeken nog een Wachter en twee Jagers.'

Edit: Ginny is al wel zoeker


Laatst aangepast door Lucretia Cinderford op di nov 03, 2015 12:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte Halliwell
District I Allegiance
Charlotte Halliwell


Aantal berichten : 43
Populariteit : 0

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 12:34 pm

Ik keek het meisje aan dat net gesproken had.
" Ik wil wel mee doen met de trein outs, alleen ken ik het hele spel niet. Waar ik vandaan kom hadden we niet echt zulke dingen. " bekende ik een beetje schaamend
Ik wou niet raar over maar als je alleen de mensen wereld kende en je meestal op demonen jaagte. Dan kende je niet veel. Maar ik wou graag alles leren wat ik kende in.
Mijn hoofd werd een beetje rood.
Ik bleef hun wel aankijken.
"Ik ben Charlotte" ik stelde me maar even voor.
Was net zo handig
Terug naar boven Ga naar beneden
Severide Wolfswater
District I Allegiance
Severide Wolfswater


Aantal berichten : 38
Populariteit : 165
Leeftijd : 26

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 12:49 pm

"Ginny Weasley, ga je me nou beledigen?" lachte ik uitbundig naar haar. "Tuurlijk kan ik dat aan. Iemand moet toch achter Fred en George aanlopen als ze ervan door zijn met de World Cup? En de meiden kan ik heus wel aan." Ik gaf haar een knipoog. "Maar het is goed, ik doe mee met het zwerkbalteam."
De meiden begonnen roekeloos door elkaar te praten en even zag ik de kans om onderuit te glippen tot Snape's dochter mijn aandacht terug op eiste.
"Ben je niet bang hoe zuur hij jou leven dan maakt? Zijn favoriete hobby is strafwerk uit delen ben ik bang." lachte ze breed.
"Snape leeft op angst van de leerlingen. Je kan zijn plezier dat toch niet blijven geven?" Dat was precies de waarheid over haar vader. Het leven zuur maken was precies een hobby voor hem, maar dat bleef ik hem niet gunnen. Ik wordt liever van school gestuurd dan ooit rond de pijpen van Snape te dansen, zoals vele deden. Néé, ik hield van personen die zich konden verweren tegen een rotzak zoals Snape.
''Ga je weer kleintjes etteren Severide?'' vroeg Ginny al lachend. Haar rode haren waren donkerder door de hoeveelheid licht dat maar aanwezig was in de zaal. ''Misschien kan je beter leerlingen pakken van je eigen leeftijd haha, al snap ik dat jongere leerlingen altijd wel leuk zijn om een beetje te plagen'' Met opgegeven schouders keek ze Snape's dochter en het ander meisje aan. ''Sorry, maar het is wel zo haha. Oh over Zwerkbal, je wordt niet gelijk toegelaten aan het team, je moet eerst wat uitdagingen doen, hopelijk kunnen jullie dat aan''. Ik grinnikte toen ik het vastberaden gedrag in Ginny kon horen. Ginny Weasley kende ik al veel langer door Fred en George natuurlijk. Tijdens de maaltijden door vertelde haar broers urenlange verhalen dat ze beleefd hebben in de vakantie. Of ik kon beter zeggen, welke avonturen de Weasley's hadden moeten doorstaan door het getreiter van beide broers. Lachend schudde ik mijn hoofd.
''Dus," Kondige Ginny aan, en ze rukte me uit mijn gedachten. "Hebben we nog wat leuks op het programma staan vanavond? Of blijf je hier als een lui iemand zitten op de bank?'' vroeg ze met een ondeugende lach. Ik wist precies hoe laat het was als vrouwen vroegen wat we precies gingen doen in de avond. Deze avond had ik nog niet veel gepland, maar daar kon wel eens verandering in komen. Langzaam boog ik me naar Ginny toe. "Nee, geen plannen. Tenzij jij ideeën hebt?" Ik toverde mijn scheve lach terug op mijn mond en keek het roodharig meisje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ginny Weasley
Topschrijver
Topschrijver
Ginny Weasley


Aantal berichten : 46
Populariteit : 0
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zweinstein

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 1:02 pm

Severide Wolfswater schreef:
"Ginny Weasley, ga je me nou beledigen?" lachte ik uitbundig naar haar. "Tuurlijk kan ik dat aan. Iemand moet toch achter Fred en George aanlopen als ze ervan door zijn met de World Cup? En de meiden kan ik heus wel aan." Ik gaf haar een knipoog. "Maar het is goed, ik doe mee met het zwerkbalteam."
De meiden begonnen roekeloos door elkaar te praten en even zag ik de kans om onderuit te glippen tot Snape's dochter mijn aandacht terug op eiste.
"Ben je niet bang hoe zuur hij jou leven dan maakt? Zijn favoriete hobby is strafwerk uit delen ben ik bang." lachte ze breed.
"Snape leeft op angst van de leerlingen. Je kan zijn plezier dat toch niet blijven geven?" Dat was precies de waarheid over haar vader. Het leven zuur maken was precies een hobby voor hem, maar dat bleef ik hem niet gunnen. Ik wordt liever van school gestuurd dan ooit rond de pijpen van Snape te dansen, zoals vele deden. Néé, ik hield van personen die zich konden verweren tegen een rotzak zoals Snape.
''Ga je weer kleintjes etteren Severide?'' vroeg Ginny al lachend. Haar rode haren waren donkerder door de hoeveelheid licht dat maar aanwezig was in de zaal. ''Misschien kan je beter leerlingen pakken van je eigen leeftijd haha, al snap ik dat jongere leerlingen altijd wel leuk zijn om een beetje te plagen'' Met opgegeven schouders keek ze Snape's dochter en het ander meisje aan. ''Sorry, maar het is wel zo haha. Oh over Zwerkbal, je wordt niet gelijk toegelaten aan het team, je moet eerst wat uitdagingen doen, hopelijk kunnen jullie dat aan''. Ik grinnikte toen ik het vastberaden gedrag in Ginny kon horen. Ginny Weasley kende ik al veel langer door Fred en George natuurlijk. Tijdens de maaltijden door vertelde haar broers urenlange verhalen dat ze beleefd hebben in de vakantie. Of ik kon beter zeggen, welke avonturen de Weasley's hadden moeten doorstaan door het getreiter van beide broers. Lachend schudde ik mijn hoofd.
''Dus," Kondige Ginny aan, en ze rukte me uit mijn gedachten. "Hebben we nog wat leuks op het programma staan vanavond? Of blijf je hier als een lui iemand zitten op de bank?'' vroeg ze met een ondeugende lach. Ik wist precies hoe laat het was als vrouwen vroegen wat we precies gingen doen in de avond. Deze avond had ik nog niet veel gepland, maar daar kon wel eens verandering in komen. Langzaam boog ik me naar Ginny toe. "Nee, geen plannen. Tenzij jij ideeën hebt?" Ik toverde mijn scheve lach terug op mijn mond en keek het roodharig meisje aan.

Ik moest lachen om wat Severide zei over mijn broers, daar heeft hij gelijk in. Toen ik zijn vraag hoorde was ik even stil. Die zag ik niet aankomen van hem.. Al het is en blijft Severide. Hij is niet lelijk.. maar gelijk toegeven.. dat is niet leuk. ''Hmm of ik al ideeën heb.. ligt eraan.'' ik moet stiekem een beetje lachen. Hard to get is leuk, maar niet mijn sterkste kant. Ik keer weer terug uit mijn gedachte en kijk Severide aan. ''Misschien weet jij wel iets leuks om te doen, alleen of met meerdere. Of misschien wel met zijn 2e?''. Ik zie hem lachen, maar of dat positief of negatief is... geen idee. Ik gooi mn haar naar achter en leun een beetje tegen Severide aan. ''Dus wat wordt het?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Luthien Snape
District I Allegiance
Luthien Snape


Aantal berichten : 30
Populariteit : 2
Leeftijd : 23
Woonplaats : Zweinstein/Weverseind

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 1:30 pm

Luthien vond het erg knap dat de broers van Ginny nog op school zaten gezien ze een zevende jaar was maar besloot haar mond te houden. Blijkbaar was ze niet gewenst. Ze trok haar wenkbrauwen hoog op toen Ginny zei over kleintjes. "Klein is mening ik vond mezelf altijd al vrij lang." Zei ze droogjes. Luthien had het postuur van haar vader geerfd en was dus vrij lang. Ze wist ook wel dat Ginny met.kleintje op leeftijd bedoelde maar ze was maar een jaar jonger dan Severdine en zo jong was ze niet meer tuurlijk waa ze jonger maar het scheelde amper. Ze keek naar Severdine benieuwd wat hij zou doen. Luthien wilde lachen toen Ginny zich zo aanvleiden tegen Severdine maar ze hield haar gezicht in de plooi en niet merken hoe grappig ze het vond." We zouden wat met ze allen kunnen maar als jullie liever romatisch samen iets doen. Ik hou jullie niet tegen." Zei ze toen droogjes op een typische manier waardoor je merkte dat ze de dochter van Sneep was. Luthien bleef meestal lief en aardig maar ze liet niet over zich heen lopen.


Laatst aangepast door Luthien Snape op di nov 03, 2015 1:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Severide Wolfswater
District I Allegiance
Severide Wolfswater


Aantal berichten : 38
Populariteit : 165
Leeftijd : 26

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 1:32 pm

'Dus jij wil bij het team, Severide?' vroeg een meisje met licht blonde haren. 'Als welke speler zou je in het team willen dan?'
Bedenkelijk keek ik haar aan. 'Welke plaatsen zijn er dan nog over?'
Een schitterend idee circuleerde zich in mijn gedachten, en omdat dit wel een ideale moment is om de leden van het team beter te leren kennen. 'Waarom gaan we niet met het zwenkbalteam naar het grasveld? We maken daar een kampvuur en zo kunnen we tactieken bespreken en de leden beter leren kennen?'
Lachend schudde ik mijn hoofd naar Ginny. "Hebben we een idee of hebben we een idee?"
Ze had haar best gedaan om niet meteen toe te geven aan mijn voorstel maar het had zo zijn neveneffect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ginny Weasley
Topschrijver
Topschrijver
Ginny Weasley


Aantal berichten : 46
Populariteit : 0
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zweinstein

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 1:36 pm

ooc: dat van jonkies kan jij nie weten, want dat zeg ik in mezelf. En hoe kan severide een 6e jaars zijn en klassenoudste.. als ik in de 7e zou zitten? Severide zou dan hoger moeten zitten als mij en ouder moeten zijn. Dus dat klopt niet helemaal haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Luthien Snape
District I Allegiance
Luthien Snape


Aantal berichten : 30
Populariteit : 2
Leeftijd : 23
Woonplaats : Zweinstein/Weverseind

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 1:39 pm

Off oh sorry ik dacht dat ze dat zei dat zal ik ff aanpassen. Maar klassenoudste word gekozen in 5e jaar hoofdmonitor is 7e jaars
Terug naar boven Ga naar beneden
Ginny Weasley
Topschrijver
Topschrijver
Ginny Weasley


Aantal berichten : 46
Populariteit : 0
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zweinstein

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 1:43 pm

Severide Wolfswater schreef:
'Dus jij wil bij het team, Severide?' vroeg een meisje met licht blonde haren. 'Als welke speler zou je in het team willen dan?'
Bedenkelijk keek ik haar aan. 'Welke plaatsen zijn er dan nog over?'
Een schitterend idee circuleerde zich in mijn gedachten, en omdat dit wel een ideale moment is om de leden van het team beter te leren kennen. 'Waarom gaan we niet met het zwenkbalteam naar het grasveld? We maken daar een kampvuur en zo kunnen we tactieken bespreken en de leden beter leren kennen?'
Lachend schudde ik mijn hoofd naar Ginny. "Hebben we een idee of hebben we een idee?"
Ze had haar best gedaan om niet meteen toe te geven aan mijn voorstel maar het had zo zijn neveneffect.

''Ik vind het een goed idee! Als de andere dat ook willen?'' ik kijk vragend om me heen. Misschien is dit niet helemaal wat ik bedoelde, maar toch het is wel gezellig en leuk. ''We hebben dus een idee haha'' ik kijk Severide speels maar glimlachend aan. Terwijl de anderen er nog even over denken tik ik Severide aan en fluister iets in zijn oor. ''Zullen wij anders alvast wat brandhout gaan zoeken op het terrein? Het duurt nog wel even voordat de anderen er zijn dan''. Normaal zeg ik nooit zulke dingen, maar iets aan hem interesseert me wel, zoals de meeste meisjes dat ook vinden. Wie weet pakt deze kant van me wel iets leuks uit voor dit jaar, denk ik bij mezelf.


Laatst aangepast door Ginny Weasley op di nov 03, 2015 1:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ginny Weasley
Topschrijver
Topschrijver
Ginny Weasley


Aantal berichten : 46
Populariteit : 0
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zweinstein

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 1:45 pm

ooc: Maakt niks uit kan gebeuren
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucretia Cinderford
District I Allegiance
Lucretia Cinderford


Aantal berichten : 45
Populariteit : 20
Leeftijd : 26
Woonplaats : Hogwarts

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 1:47 pm

Ik frons. Sinds wanneer neemt hij de leiding over? 'Ik vind het ook een goed idee,' zeg ik met enige tegenzin. Het zou mijn idee geweest moeten zijn. Ik haal mijn schouders op. 'Gaan jullie maar alvast anders. Ariana en ik zien jullie dan zo wel.' Vervolgens ga ik nog even met Ariana langs de rest van de tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte Halliwell
District I Allegiance
Charlotte Halliwell


Aantal berichten : 43
Populariteit : 0

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 2:28 pm

Ooc:

Loop even vast
Weet niet hoe te reageren
Terug naar boven Ga naar beneden
Severide Wolfswater
District I Allegiance
Severide Wolfswater


Aantal berichten : 38
Populariteit : 165
Leeftijd : 26

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 2:39 pm

Luthien haar toon liet ergens merken dat ze toch wel jaloers was op Ginny, die nog steeds naast me zat. Ik had niet gedacht dat de vrouwen op Hogwarts zich zo vijandig konden opstellen tegenover elkaar en moesten we ze hun gewone gang laten gaan waren ze elkaar nog eens de haren ingevlogen ook.
Het was altijd fijn om aandacht te krijgen van de meisje maar het zal nooit mijn bedoeling zijn om daar misbruik van te maken. Ik durf wel een plezier te hebben met vrouwen maar of de meisje het hier accepteren, blijft een serieuze vraag.
"Luthien, geen paniek. We gaan samen naar het kampvuur." Ik gaf haar een geruststellend glimlach.
Een zacht getik voelde ik op mijn arm en ik keek op. Ginny boog zich naar me toe en fluisterde enkele woorden in mijn oor. "Zullen wij anders alvast wat brandhout gaan zoeken op het terrein? Het duurt nog wel even voordat de anderen er allemaal zijn."
Met een op getrokken wenkbrauwen keek ik het roodharig meisje aan. Was dit wel degelijk een dochter van de Weasleys? Grijnzend knikte ik naar Ginny en wenkte haar met mijn hoofd. Ik zwaaide mijn benen over de bank heen, trok mijn mantel recht en maakte aanstalten om weg te gaan. Iedereen had uiteindelijk ingestemd met mijn plan, alleen straalde Lucy, de persoon die de leiding had van het zwerkbalteam, geen enthousiasme uit.
"Meiden, ik en Ginny gaan brandhout zoeken. Dan zie ik jullie later." Ik gaf een knipoog naar de meiden, draaide me om en liep weg van de tafel. Richting de dubbele deuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ginny Weasley
Topschrijver
Topschrijver
Ginny Weasley


Aantal berichten : 46
Populariteit : 0
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zweinstein

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 2:50 pm

Severide Wolfswater schreef:
Luthien haar toon liet ergens merken dat ze toch wel jaloers was op Ginny, die nog steeds naast me zat. Ik had niet gedacht dat de vrouwen op Hogwarts zich zo vijandig konden opstellen tegenover elkaar en moesten we ze hun gewone gang laten gaan waren ze elkaar nog eens de haren ingevlogen ook.
Het was altijd fijn om aandacht te krijgen van de meisje maar het zal nooit mijn bedoeling zijn om daar misbruik van te maken. Ik durf wel een plezier te hebben met vrouwen maar of de meisje het hier accepteren, blijft een serieuze vraag.
"Luthien, geen paniek. We gaan samen naar het kampvuur." Ik gaf haar een geruststellend glimlach.
Een zacht getik voelde ik op mijn arm en ik keek op. Ginny boog zich naar me toe en fluisterde enkele woorden in mijn oor. "Zullen wij anders alvast wat brandhout gaan zoeken op het terrein? Het duurt nog wel even voordat de anderen er allemaal zijn."
Met een op getrokken wenkbrauwen keek ik het roodharig meisje aan. Was dit wel degelijk een dochter van de Weasleys? Grijnzend knikte ik naar Ginny en wenkte haar met mijn hoofd. Ik zwaaide mijn benen over de bank heen, trok mijn mantel recht en maakte aanstalten om weg te gaan. Iedereen had uiteindelijk ingestemd met mijn plan, alleen straalde Lucy, de persoon die de leiding had van het zwerkbalteam, geen enthousiasme uit.
"Meiden, ik en Ginny gaan brandhout zoeken. Dan zie ik jullie later." Ik gaf een knipoog naar de meiden, draaide me om en liep weg van de tafel. Richting de dubbele deuren.

''we zien jullie straks wel op het veld!'' en ik loop Severide achterna richting de dubbele deuren. Mensen denken dat ik zo rustig en onschuldig ben, maar ze moeten eens weten. Ik lijk wel degelijk op mijn broers qua grappen en grollen, en qua jongens? Tsja, daar ben ik mezelf in. Daarvan kan ik geen voorbeeld nemen aan mijn broers. ''Je bent we populair onder de jonge meiden trouwens, dat kan ik hier van de jongens niet zeggen haha'' We lopen richting de buitenplek ''Dus waar gaan we zoeken? Het bos? of misschien bij Hagrids' hut?'' vraag ik aan hem, en tegelijk geef ik hem een klein duwtje. Ik kijk hem lachend aan. Ik hoop niet dat ik voor hem te speels ben of teveel hard to get speelt. We lopen samen, maar nog een beetje awkward richting het bos, daar hebben we kans op het meeste brandhout.. Dat hebben we toch nodig. Ik heb geen flauw idee waar dit op gaat uitlopen, maar ik heb z'on gevoel dat ik daar vanavond wel achter ga komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zed Skylar
District I Allegiance
Zed Skylar


Aantal berichten : 33
Populariteit : 25

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 3:00 pm

Scarlett McGreggor.
Één naam, er stond maar één naam op het papier. Het was een begin, misschien wel een meid maar een begin. En als er niet snel nieuwe spelers komen hebben we een team van twee personen. Dan ga ik me haast nog verplicht voelen haar te drillen, uit te putten tot ze zo getraind is dat we het met twee aan kunnen. Dan stuit ik op een probleem dat tegen al mijn principes in gaat, al de vrije tijd op te geven voor een meid. Misschien heeft ze nog nooit een bezem aangeraakt en dan is deze opdracht onbegonnen werk.
Ik voel me nu haast verplicht en als ik mijn blik op haar richt en de giegelende aanhang zag ik er tegen op.
Een dag op het kantoor van Dumbledore zie ik nog meer zitten dan dit te doen.
Ik haal mijn handen door mijn haar, stroop mijn mouwen op tot boven en zie er nu op zijn minst toch goed uit.
"Kan je met een knuppel overweg?"
Zes woorden, de meeste die ik dit jaar al gesproken heb.
Ze lijkt op te schrikken. Leunend sta ik over de rugleuning gebogen van de lederen bank en voor een fractie van een seconde leek ze alleen maar verbaasd.
"Laat maar. Je wordt mijn drijver."
Zes plus zes, het zijn al twaalf woorden geworden. Nog even en het hele woordenboek komt over mijn lippen gerold.
Jammer genoeg voor haar laat ik het niet zo ver komen. Het maakt me niet uit wat ze wilt, maar ik wil haar als drijver dus ze kan beter snel een knuppel leren kennen. De bal hoeft ze zelfs niet te raken voor mij, het gezicht van de tegenstander is al voldoende.
Ik draai me om en loop de common room uit. Het werd me hier te druk. Ze had haar antwoordt nog niet gegeven maar het kon me vrij weinig schelen.
De gangen werden langzaam donker. De kaarsen aan de muur begonnen te branden en af en toe hoor je het geluid van een trap die veranderd met vervolgens het gevloek van een leerling die nu de verkeerde kant werd opgestuurd.
Idioten.
In de grote zaal was het gelukkig een hoop minder druk. Ik had zelfs het geluk dat er nog restjes eten stonden.
Zelfs als ik net een stukje chocoladetaart van tafel wil nemen valt mijn blik op twee meiden. Ze lopen rond aan de tafel van Gryffindor en het is niet dat hun mijn aandacht trekken maar als ik het goed hoor zijn ze op zoek naar spelers.
'Ik verscheur de oproep.'
Ik had het toch werkelijk gedaan of was het een droom geweest die zo echt leek dat ik de realiteit er mee heb verward?
"Een team vol Wemels?"
Nonchalant leun ik tegen een muur. Ik dacht voor even dat ze me niet leken te horen maar sinds er buiten ons niemand aanwezig was draaien ze hun toch om. Een speelse grijns had ik op mijn gezicht.
"Succes met dat. Misschien moet je eerst een liefdadigheidsactie opstarten zodat ze nieuwe bezems kunnen gebruiken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucretia Cinderford
District I Allegiance
Lucretia Cinderford


Aantal berichten : 45
Populariteit : 20
Leeftijd : 26
Woonplaats : Hogwarts

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 3:12 pm

'Dat valt best mee,' roep ik verontwaardigd. 'Alleen Ginny en de tweeling zitten in het team. Dat had je kunnen weten, was het niet dat jij zo'n beetje je hele tijd hier op Hogwarts onder een steen hebt geleefd.' Ik weet helemaal niet of dat waar is, realiseer ik me. Maar ik moet wát hebben om hem mee te beledigen. Al denk ik niet dat hij erg onder de indruk zal zijn.
Ik loop dreigend naar hem toe, althans, ik hoop dat het dreigend overkomt. 'Bij ons team gaat het niet om de bezems die we gebruiken, die overigens prima zijn, het gaat om het talent, dat jullie niet bezitten,' zeg ik grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana Snape
District I Allegiance
Ariana Snape


Aantal berichten : 8
Populariteit : 5
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hogwarts

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 3:17 pm

Samen met Lucy ging op zoek naar mensen. Ik keek nog even Ginny en Severide aan, die samen hout gingen sprokkelen en glimlachte. Het zou wel heel raar moeten lopen als zij niets zouden krijgen. Plotseling hoorde ik iemand praten. Zed. Hij keek ons aan en gaf een opmerking.
Ik trok mijn wenkbrauw op keek hem aan.
'Goh,' zei ik. 'Beter een team met Weasleys dan helemaal geen team, toch?'
Wat ik had gehoord, was dat Zed nog niet zoveel mensen op zijn lijstje had en als hij ons kon plagen met de mensen, deed ik dat terug. Ik had er een hekel aan als mensen anderen belachelijk maakten, maar als hij dat bij ons deed, deed ik het terug.
'Wat doe je hier eigenlijk? Dit is niet jouw tafel.'
Zed keek me schamper aan en lachte.
'Jij denkt dat je alles kunt maken, of niet? Snape's dochtertje toch...'
Ik liep op hem af en gaf hem een klein duwtje.
'Mijn papie's lievelingetje, maar niet van mij. Opzouten en ga naar je eigen vrienden. Ohnee, wacht. Die heb je niet!'
Ik lachte, maar diep van binnen voelde ik me schuldig. Zo'n karakter als Zed haalde lelijke dingen uit mezelf en als papa hoorde hoe ik bezig was tegen een van zijn favoriete leerlingen, had ik echt een groot probleem. Maar goed, dit was het jaar vol met risico's en dit riscio kon ik nemen, aangezien papa nergens te zien was hier. Lucy stond me bij. Twee tegen een, Zed. En nu opzouten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zed Skylar
District I Allegiance
Zed Skylar


Aantal berichten : 33
Populariteit : 25

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 3:36 pm

Meiden, ik heb er nooit veel van gesnapt. Niet dat ik het ooit zou doen. Maar misschien deden ze een poging om me te intmideren? Als dit het geval was dan is het eerder lachwekkend dan beangstigend.
Ze zijn klein, tenger en zelfs een duwtje lijkt als een zomberbriesje dat een tornado probeerd te zijn.
Teleurstellend.
Ik nam een appel uit de mand naast me op tafel, liet het even in de lucht zweven en nam vervolgens een grote hap om het uitgelopen sap snel op te lekken.
"Kijk"
Ik moest toegeven dat ik vandaag best wel spraakzaam ben.
"Talent of niet. Het is nog steeds lachwekkend."
Als de Wemels op een bezem vliegen lijken ze wel een rode sliert achter hun te laten. En dan niet het rood van vuur maar eerder van schaamte.
Dat ik geen vrienden had was waarheid, maar niet iets wat me kon kwetsen. Ik had er bewust voor gekozen.
En wat ben ik aan het doen? Contact zoeken, misschien. Maar contact zoeken met een hoopje Gryffindors? Het wordt tijd om hier mee te stoppen.
"Op tijd naar de common room"
Ik draai me nog een laatste keer om en laat mijn klassenoudste in me boven.
"Want jullie willen vast de eerste wedstrijd niet missen door straf."
En met deze woorden vertrok ik de gang op zonder ze nog een blik waardig te gunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana Snape
District I Allegiance
Ariana Snape


Aantal berichten : 8
Populariteit : 5
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hogwarts

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 3:46 pm

'Gelukkig voel jij je weer heel wat!' snauwde ik hem nog na. 'Klassenoudste? Nou, met zulk gedrag zal het niet lang meer duren voor die mooie badge van je wordt afgepakt, Skylar!'
Hij draaide zich even om en keek me aan.
Ik beet op mijn lip. Hij was echt niet lelijk en misschien had hij ook wel een zachtere kant, maar nu was hij gewoon een klootzak en de enige manier om hem dat te laten beseffen, was door hem eens goed duidelijk te maken wat voor irritant iemand was.
'Gelukkig is onze eerste wedstrijd tegen Slytherin en krijg nou wat, Slytherin heeft nog niet eens mensen! Dus daar valt niet veel aan te missen, wel? Kom Lucy, we hebben nog wat mensen nodig om Slytherin in te maken.'
Ik liep naar het volgende groepje dat we tegenkwamen en sprak ze aan of ze bij ons in het team wilden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucretia Cinderford
District I Allegiance
Lucretia Cinderford


Aantal berichten : 45
Populariteit : 20
Leeftijd : 26
Woonplaats : Hogwarts

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2015 3:48 pm

Ik ben trots op Ariana. Ze bijt goed van zich af. Maar dan doet Zed zijn mond weer open. 'Lachwekkend?!' sputter ik. Ik kijk hem kwaad aan. Ik doe mijn mond open om te protesteren maar sluit hem vervolgens weer. Hij is klassenoudste, dat was ik even vergeten. Ja, ik zou er alles voor doen om hem de mond te snoeren maar als ik daardoor de wedstrijd mis... Nee, dat is het niet waard. Hij is het niet waard. Samen met Ariana ga ik verder met waar we mee bezig waren.
We zullen nog wel eens zien wie de wedstrijd gaat winnen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus
Terug naar boven 
Pagina 3 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke film heb je voor het laatst gezien?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Skylark Universe :: Districten :: District I Allegiance-
Ga naar: