Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar
Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar
Skylark Universe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hallo iedereen! Welkom op het nieuwe forum: Skylark Universe © | Je kunt hier een account aanmaken en met verschillende mensen genieten van het roleplayspel! | Vergeet niet om eerst goed de regels door te lezen! |

 

 Club Chimaera

Ga naar beneden 
+18
Seth Diodoros
Katniss Everdeen
Freya Mikaelson
Ashallyn' darkmyr Tallyn
America Singer
Isabelle Sophia Lightwood
Hayley Marshall
Lucretia Cinderford
Ginny Weasley
Alice Rose Bell
Hazel Levesque
Seraphina Dombegh
Rowan Aeslior
Jace Herondale
Stiles Stillinski
Nessie Cullen
Magnus Bane
Clary Fray
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Stiles Stillinski
District V Divergent
Stiles Stillinski


Aantal berichten : 18
Populariteit : 0

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 10:43 pm

"Mijn beste vriend is een weerwolf." En trots lachje speelt rond mijn mond en ik kijk terug naar het meisje dat Seraphina heet. "Het is allemaal veel minder appart dan alles wat ik hier hoor over getover en zo." Zodra ik het heb gezegd heb ik er spijt van, de kans is groot dat minstens een van de dames iets met magie te maken heeft en ik weer iemand beledig, bravo Stiles, lekker bezig vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ginny Weasley
Topschrijver
Topschrijver
Ginny Weasley


Aantal berichten : 46
Populariteit : 0
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zweinstein

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 10:46 pm

Ik loop de club binnen en kijk bewonderend om me heen. ''wauww'' zeg ik zachtjes in mezelf. Mijn broers hadden deze club aanbevolen, maar ik had z'on grote club nog nooit van binnen gezien.. laat staan dat ik er naar binnen mocht trouwens.. Ik loop richting de bar en ga ergens in het midden op een kruk zitten. Rustig maar nieuwsgierig kijk ik om me heen. Op meerdere plekken staan mensen gezellig met elkaar te praten.. Ik druk een gevoel weg wat lang geleden was komen opdagen. Vrolijk draai ik me richting de barman. ''Mag ik een cola asjeblieft?'' vraag ik hem glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seraphina Dombegh

Seraphina Dombegh


Aantal berichten : 17
Populariteit : 5

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 10:46 pm

"Nee hea? Zie je, het is helemaal niet zo vies." Ik glimlach en pak het glas weer van haar aan, waarna ik nog een slokje neem. "Minder apart dan getover?" ik trek een wenkbrauw op en kijk hem strak aan. "Je hebt toch niets tegen magie hea?" Als ik erover nadenk zou dat natuurlijk wel verklaren waarom hij de elvendrank niet lekker vind. De smaak van magie is toch vrij duidelijk te proeven. Toch zou het jammer zijn als hij iets tegen magie zou hebben, ik vind hem immers tot nu toe best aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clary Fray
District IV Bravery
Clary Fray


Aantal berichten : 27
Populariteit : 11
Leeftijd : 28
Woonplaats : New York

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 10:48 pm

Jace Herondale schreef:
Ik grinnik naar de elf wachtend tot hij zijn eerste slok neemt, dat wordt leuk, plotseling zie ik in mijn ooghoek een roodharig meisje en ik draai mijn hoofd naar haar om "Clary." zeg ik verbazing en een tikkeltje blijdschap in mijn stem "wat doe jij hier?" Ik sta op en geef haar een lichtelijk ongemakkelijke knuffel waarna ik weer tegenover de elf ga zitten.
De elf dat Jace vermaakte keek me grijzend aan. "Goedenavond," zei hij nog steeds grijzend.
"Goedenavond,"
Licht fronste ik mijn wenbrauwen toen Jace me onhandig los liet en zich soepel op de stoel liet zakken. Was dit het na vijf maanden weg geweest ? Zelf geen "Ik ben blij om je terug te zien?". Ik slakte een diepe zucht en streek een lok achter mijn oor die vermoedelijk uit mijn knot ontsnapt was.
Van onder mijn wimpers keek ik hem aan. "Na Vijf maanden het runen meisje van de kloof geweest te zijn, mocht ik terug huiswaarts," Kort glimlachte ik. "Maar ik ben blij om terug thuis te zijn. Hoe gaat het hier en in ons District? Waar is Izzy en Alec?"


Laatst aangepast door Clary Fray op zo nov 01, 2015 10:57 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://skylarkuniverse.actieforum.com
Magnus Bane
District I Allegiance
Magnus Bane


Relatie Relatie : Alec Lightwood
Aantal berichten : 24
Populariteit : 32
Leeftijd : 28
Woonplaats : Brooklyn

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 10:48 pm

OOC: Welterusten iedereen xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Clary Fray
District IV Bravery
Clary Fray


Aantal berichten : 27
Populariteit : 11
Leeftijd : 28
Woonplaats : New York

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 10:51 pm

Magnus Bane schreef:
OOC: Welterusten iedereen xx

OOC: Goodnight <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://skylarkuniverse.actieforum.com
Lucretia Cinderford
District I Allegiance
Lucretia Cinderford


Aantal berichten : 45
Populariteit : 20
Leeftijd : 26
Woonplaats : Hogwarts

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 10:51 pm

Ik loop Club Chimaera binnen. Wat een grappige naam. Zou ik hier een chimaera tegenkomen? Oh, dat zou spannend zijn! Ik heb altijd al tegen een monster willen vechten. Daar krijgen we niet genoeg de kans voor op Zweinstein, vind ik.
In de club zitten groepjes mensen gezellig te praten. Behalve één iemand. Ik loop naar haar toe. 'Als dat Ginny Weasley niet is! Wat doe jij hier?' vraag ik enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ginny Weasley
Topschrijver
Topschrijver
Ginny Weasley


Aantal berichten : 46
Populariteit : 0
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zweinstein

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 11:05 pm

Lucretia Cinderford schreef:
Ik loop Club Chimaera binnen. Wat een grappige naam. Zou ik hier een chimaera tegenkomen? Oh, dat zou spannend zijn! Ik heb altijd al tegen een monster willen vechten. Daar krijgen we niet genoeg de kans voor op Zweinstein, vind ik.
In de club zitten groepjes mensen gezellig te praten. Behalve één iemand. Ik loop naar haar toe. 'Als dat Ginny Weasley niet is! Wat doe jij hier?' vraag ik enthousiast.

Ik kijk om als ik een bekende stem hoor. Verbaasd kijk ik haar aan. ''Lucretia, wat doe jij dan hier?!''. Ik heb er al een tijdje niet gezien, natuurlijk zat er ook een vakantie tussen maar toch. ''Mijn broers bevolen deze club aan, dus ik ben maar even gaan kijken haha. En jij?'' Ondertussen wordt mijn cola voor me neergezet. Netjes knikte ik naar de barman. ''Ik dacht dat jij pas later zou aankomen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayley Marshall
District III Fidus
Hayley Marshall


Aantal berichten : 10
Populariteit : 0
Leeftijd : 30
Woonplaats : New Orleans

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 11:10 pm

Ik sta in het steegje naast de club. Snel kleed ik me aan, want zonder kleding kan ik natuurlijk niet naar binnen. Zelf vind ik het heerlijk om na mijn maandelijkse run hier even wat te gaan drinken. Ookal ken ik niet zoveel mensen.. Ik loop richting de ingang en knik naar de man die bij de opening staat. Tegenwoordig kennen ze me ook wel als een vaste klant hier. Ik loop richting de bar en ga aan de rand staan. ''Hee barman, mag ik hetgene wat ik altijd heb?!'' en binnen enkele seconde wordt er een Wodka cola voor me neergezet. ''Wat zijn we toch weer snel, bedankt!'' en ik neem een slok ervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stillinski
District V Divergent
Stiles Stillinski


Aantal berichten : 18
Populariteit : 0

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 11:17 pm

Shit "Ik heb niks tegen magie." Ik kijk haar recht aan "Het is alleen wat.. Surrealistischer..." Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan. "Sorry, zo bedoel ik het allemaal niet, let vooral niet op wat ik zeg." Ik richt me tot Alice, het is niet zo'n groot pack met eigenlijk maar twee wolfen." Ik grinnik "Je zou kunnen zeggen dat het een uitzondering is tussen de packs."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucretia Cinderford
District I Allegiance
Lucretia Cinderford


Aantal berichten : 45
Populariteit : 20
Leeftijd : 26
Woonplaats : Hogwarts

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 11:19 pm

'Je broers bevolen deze club aan? Waarom verbaast dat me niks?' zeg ik grinnikend. 'Ja, dat was eigenlijk wel het plan,' beantwoord ik haar vraag. 'Maar thuis werd het te druk. Jij zou het moeten weten, met al je broers. Nou, ik heb dus drie kleinere broers. Dus... Mijn moeder vond het verstandig dat ik alvast onderweg ging,' zeg ik uiteindelijk schouderophalend.
Ik kijk de kroeg rond. 'Heb je nog anderen van Hogwarts hier gezien, eigenlijk?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayley Marshall
District III Fidus
Hayley Marshall


Aantal berichten : 10
Populariteit : 0
Leeftijd : 30
Woonplaats : New Orleans

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 11:23 pm

Door mijn goede oren hoor ik een jongen in de verte iets zeggen over wolven. Ik pak mn drankje op, loop naar hem toe en tik hem op de schouder. ''Sorry dat ik stoor, maar zei jij nou net iets over wolven?'' Ik pak en een kruk bij en ging ook bij hem zitten zoals de andere meiden. Blijkbaar is hij populair.. Ik richt me weer tot hem. ''Mijn naam is Hayley, maar ik ben nu wel heel nieuwsgierig wat jij over wolven weet''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ginny Weasley
Topschrijver
Topschrijver
Ginny Weasley


Aantal berichten : 46
Populariteit : 0
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zweinstein

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 11:25 pm

Lucretia Cinderford schreef:
'Je broers bevolen deze club aan? Waarom verbaast dat me niks?' zeg ik grinnikend. 'Ja, dat was eigenlijk wel het plan,' beantwoord ik haar vraag. 'Maar thuis werd het te druk. Jij zou het moeten weten, met al je broers. Nou, ik heb dus drie kleinere broers. Dus... Mijn moeder vond het verstandig dat ik alvast onderweg ging,' zeg ik uiteindelijk schouderophalend.
Ik kijk de kroeg rond. 'Heb je nog anderen van Hogwarts hier gezien, eigenlijk?'

ik glimlachte naar haar. ''Ik ken inderdaad het gevoel'' zei ik grinnikend. ''Mam wou ons ook eerder weg hebben, Fred en George hadden een grap uitgehaald waardoor ons huis van binnen op de kop stond.. Dusja'' Toen ik haar vraag hoorde keek ik zelf even rond. Ik heb nog niemand van Hogwarts gezien eerlijk gezegd. ''Nee eigenlijk niet, al weet ik wel dat Ariana vandaag terugkomt, maar of ze hierheen komt geen idee.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stillinski
District V Divergent
Stiles Stillinski


Aantal berichten : 18
Populariteit : 0

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 11:28 pm

Ik draai me om en zie een meisje achter me staan en ik glimlach "Zoals ik net al vertelde is mijn beste vriend een weerwolf." Ik draai me een kwartslag en het meisje komt bij ons zitten "Ik weet verder best veel over weerwolven, ik ben de persoon die het ontdekt heeft bij Scott." Ik neem nog een slok van mijn drinken "Maar vanwaar jouw interesse?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucretia Cinderford
District I Allegiance
Lucretia Cinderford


Aantal berichten : 45
Populariteit : 20
Leeftijd : 26
Woonplaats : Hogwarts

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 11:32 pm

'Nee! Echt waar?!' Ik moet lachen. 'En dat verbaast me eigenlijk ook weer helemaal niets.' Ik bestel een biertje. Volgens mij hebben ze hier geen boterbier, dus een gewone bier kan er ook mee door. 'Ariana zal hier wel niet komen, daar is ze niet echt het type voor, of wel?' zeg ik. 'Niet beledigend naar haar bedoeld of zo,' zeg ik vlug. Ariana en ik zijn niet de beste vrienden, maar het is ook weer niet zo dat we elkaar niet aardig vinden. Hopelijk realiseren zij en Ginny zich dat ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayley Marshall
District III Fidus
Hayley Marshall


Aantal berichten : 10
Populariteit : 0
Leeftijd : 30
Woonplaats : New Orleans

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 11:33 pm

Stiles Stillinski schreef:
Ik draai me om en zie een meisje achter me staan en ik glimlach "Zoals ik net al vertelde is mijn beste vriend een weerwolf." Ik draai me een kwartslag en het meisje komt bij ons zitten "Ik weet verder best veel over weerwolven, ik ben de persoon die het ontdekt heeft bij Scott." Ik neem nog een slok van mijn drinken "Maar vanwaar jouw interesse?"

Zijn beste vriend een weerwolf.. Dat kon interessant worden. 'Vanwaar mijn interesse?'' ik nam ondertussen een slok van mij glas. Ik vertel niet graag van hoe en wat.. en zeker niet aan mensen die ik net ken, dus ik besloot om het rustig aan te pakken. '''Weet jij iets van de cresent curse?'' vroeg ik kalm aan hem. Als hij meer weet over de vloek, dan kan ik misschien het transformeren wanneer ik wil onder controle krijgen.. Snel keek ik hem weer aan. ''Gewoon uit interesse'' zeg ik nog snel tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Herondale
District IV Bravery
Jace Herondale


Aantal berichten : 18
Populariteit : 6
Leeftijd : 29
Woonplaats : New York

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 11:34 pm

Ik kijk de elf indringend maar geamuseerd aan "Beter dan elfendrank, you love it!" Ik heb zelf net een nieuw glas gehad en ik neem een grote slok, mijn doel was dronken te worden, maar zo gaat dat niet opschieten, ik wuif naar de oner voor een dubbele whisky en laat mijn blik even op Clary rusten "Sorry, ik heb je wel gemist, echt. Maar ik had niet verwacht dat je terug zou komen." Ik heb dit nog nooit hardop gezegd, ik heb nooit toegegeven dat ik dacht dat ze me verlaten had. Ik zucht en laat mijn blik dwalen naar een plek in de verte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ginny Weasley
Topschrijver
Topschrijver
Ginny Weasley


Aantal berichten : 46
Populariteit : 0
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zweinstein

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 11:38 pm

Lucretia Cinderford schreef:
'Nee! Echt waar?!' Ik moet lachen. 'En dat verbaast me eigenlijk ook weer helemaal niets.' Ik bestel een biertje. Volgens mij hebben ze hier geen boterbier, dus een gewone bier kan er ook mee door. 'Ariana zal hier wel niet komen, daar is ze niet echt het type voor, of wel?' zeg ik. 'Niet beledigend naar haar bedoeld of zo,' zeg ik vlug. Ariana en ik zijn niet de beste vrienden, maar het is ook weer niet zo dat we elkaar niet aardig vinden. Hopelijk realiseren zij en Ginny zich dat ook.

''Ik wist dat ze bezig waren met iets.. maar serieus het huis op de kop? Dat had ik niet van ze verwacht'' Ik bestel nog een cola, want mijn dorst was te groot. Ik luister aandachtig naar Lucy, zo noemen we haar op school ook altijd. ''Ze durft hier vaak niet te komen door haar vader.. Maar soms glipt ze wel eens weg en gaat ze mee''. Ik vond het helemaal niet zo erg dat Lucy zo dacht.. Lucy en Ariana zijn ook 2 hele verschillende karakters.. ''Oh maakt niks uit joh. Ieder zijn eigen vrienden!'' Mijn glas cola wordt voor me neergezet en ik pak hem op. Ik tik Lucy op haar schouder. ''Laten we proosten en hopen op een nieuw maar leuk en lachwekkend schooljaar!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan Aeslior
District II Wisdom
Rowan Aeslior


Aantal berichten : 18
Populariteit : 6
Woonplaats : Seelie Court

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 11:39 pm

Ik merk dat de jongen, Jace blijkbaar, problemen aan zijn hoofd heeft. Vandaar dat hij zo graag en zo veel drinkt. Ik weet niet helemaal zeker of ik wat moet zeggen of niet. Jace staart maar een beetje voor zich uit. Net als ik mijn mond open wil doen, realiseer ik me dat ik me helemaal niet wil bezighouden met Schaduwjagersdrama. Ik drink weer verder van mijn biertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucretia Cinderford
District I Allegiance
Lucretia Cinderford


Aantal berichten : 45
Populariteit : 20
Leeftijd : 26
Woonplaats : Hogwarts

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 11:51 pm

Ik knik begrijpend als Ginny het heeft over Ariana en haar vader. Ik vind Snape maar een nare man en ik zou me niet eens willen voorstellen hoe zou zijn met hem als vader. Als Ginny haar glas oppakt om te proosten, pak ik mijn bier. Ik houd er niet van na te denken over gevoelige zaken, dus ik ben maar al te blij dat we het over iets anders kunnen hebben.
'Op een nieuw, leuk en lachwekkend schooljaar,' herhaal ik en hef mijn glas. 'Ik moet na dit glas toch echt wel weer onderweg naar Hogwarts,' zeg ik tussen twee gulzige slokken door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ginny Weasley
Topschrijver
Topschrijver
Ginny Weasley


Aantal berichten : 46
Populariteit : 0
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zweinstein

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 11:56 pm

Lucretia Cinderford schreef:
Ik knik begrijpend als Ginny het heeft over Ariana en haar vader. Ik vind Snape maar een nare man en ik zou me niet eens willen voorstellen hoe zou zijn met hem als vader. Als Ginny haar glas oppakt om te proosten, pak ik mijn bier. Ik houd er niet van na te denken over gevoelige zaken, dus ik ben maar al te blij dat we het over iets anders kunnen hebben.
'Op een nieuw, leuk en lachwekkend schooljaar,' herhaal ik en hef mijn glas. 'Ik moet na dit glas toch echt wel weer onderweg naar Hogwarts,' zeg ik tussen twee gulzige slokken door.

Ik neem ondertussen weer een slok van mn drinken. ''Oh is goed joh. Ik blijf nog wel even hier.. Al mn spullen zijn al uitgepakt, en ik heb even geen zin om brulbrieven te ontvangen van mam of Fred en George al gepakt zijn voor iets'' ik keek haar ietswat beschaamd aan. ''Maar als je wilt gaan, ga je maar hoor! Ik ben er met het eten sowieso bij!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabelle Sophia Lightwood
District IV Bravery
Isabelle Sophia Lightwood


Aantal berichten : 4
Populariteit : 0

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2015 11:57 pm

Niets minder dan 7 inches.
Dat was elke dag weer een nieuwe uitdaging. Een uitdaging die ik toch elke keer weer aanging. En met succes. Met mijn nieuwe leren laarzen stapte ik de kroeg binnen en trots liep ik als een mannequin op mijn doel af: de bar. Met mijn dissaronno julia cocktail in de hand, keek ik rond de club.
In een hoekje stond een meisje met een vurig rode bos haren en tegenover haar zat mijn lieve, vrouwenverslindende broertje Jace. Gelukkig dat we niet echt vlees en bloed zijn.
Ik liep naar hen toe en zag op het laatste moment pas de derde persoon in het gezelschap. Hij was opvallend knap. Het andere opvallende aan hem waren de puntige oren.
Een faerie.
En wat voor een.
Ik hoorde al van ver dat er weer eens drama was tussen Jace en Clary. Het zou ook weer eens niet.
"Iemand mij gemist?" Ik maakte een belachelijke pose met mijn roze drankje hoog in de lucht. Maar toen zelfs Clary ook maar niet een geloofwaardige lach kon laten horen werd ik een beetje pissig. Ik liet me op een stoel naast de knappe faerie vallen.
"Jace, wat heb je nu weer gedaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucretia Cinderford
District I Allegiance
Lucretia Cinderford


Aantal berichten : 45
Populariteit : 20
Leeftijd : 26
Woonplaats : Hogwarts

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimema nov 02, 2015 12:00 am

'Je moeder met haar brulbrieven,' lach ik. 'Daar heb ik me nooit zorgen over hoeven maken.' Ik drink in een paar grote slokken mijn glas leeg en glimlach naar haar. 'Dan ga ik maar. Ik zie je wel in de Grote Zaal verschijnen!' Ik sta op en loop naar de deur. Daar draai ik me nog even om, ik zwaai nog even ter afscheid naar Ginny en ga op pad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Herondale
District IV Bravery
Jace Herondale


Aantal berichten : 18
Populariteit : 6
Leeftijd : 29
Woonplaats : New York

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimema nov 02, 2015 12:06 am

Ik rol met mijn ogen naar mijn zusje "Je moet er niet altijd vanuit gaan dat het mijn schuld is." Ik neem een laatste slok bier en schakel gelijk over op de whisky. "Zij was 5 maanden weg en ik heb gewoon tijd nodig voordat dingen weer worden zoals eerst." Clary staat nogsteeds een beetje ongemakkelijk naast ons, maar ik besluit haar niet aan te kijken, in plaats daarvan kijk ik naar de verdacht stille elf, ik heb wel gezien hoe Izzy naar hem keek net.. Ik neem nog een flinke slok whisky en verwelkom de brandende vloeistof met een lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan Aeslior
District II Wisdom
Rowan Aeslior


Aantal berichten : 18
Populariteit : 6
Woonplaats : Seelie Court

Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitimema nov 02, 2015 12:17 am

En ja hoor, daar komt nog zo'n schaduwjager aan. Nog meer drama. En ik zit ertussenin. Beter gezegd, ik zit naast het meisje. Het meisje met de torenhoge hakken en het felroze drankje. Ik zucht. Laat ik me maar voorstellen, want niemand van dit gezelschap weet mijn naam eigenlijk.
'Laten we ons niet bezig houden met de problemen van een ander,' zeg ik op verveelde toon. Ik zit op en draai me naar het meisje. 'Mijn naam is Rowan. Van het Seelie Hof,' zeg ik. 'Wie ben jij?'
Ze zegt haar naam en ik moet lachen. 'Isabelle? Waar ken ik die naam toch ook alweer van?' zeg ik en ik doe alsof ik hard nadenk. 'Juist ja, Meliorn had het laatst nog over je,' zeg ik grijnzend.
Dit komt blijkbaar niet helemaal goed over bij haar en ik vraag me af of ik te ver ben gegaan. Maar nee, die Schaduwjagers kunnen toch wel wat hebben? Ik staar maar weer naar mijn tweede lege fles. Dat is snel gegaan. Hoor ik nu dronken te zijn of zoiets?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Club Chimaera - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Club Chimaera
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Skylark Universe :: Outside :: Club Chimaera-
Ga naar: