Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar
Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar
Skylark Universe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hallo iedereen! Welkom op het nieuwe forum: Skylark Universe © | Je kunt hier een account aanmaken en met verschillende mensen genieten van het roleplayspel! | Vergeet niet om eerst goed de regels door te lezen! |

 

 Club Chimaera

Ga naar beneden 
+18
Seth Diodoros
Katniss Everdeen
Freya Mikaelson
Ashallyn' darkmyr Tallyn
America Singer
Isabelle Sophia Lightwood
Hayley Marshall
Lucretia Cinderford
Ginny Weasley
Alice Rose Bell
Hazel Levesque
Seraphina Dombegh
Rowan Aeslior
Jace Herondale
Stiles Stillinski
Nessie Cullen
Magnus Bane
Clary Fray
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Ginny Weasley
Topschrijver
Topschrijver
Ginny Weasley


Aantal berichten : 46
Populariteit : 0
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zweinstein

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 12:19 am

Daar zat ik dan weer alleen.. ik kies er zelf voor maar toch. Ergens iets verder in de club zie ik dat meisje wat hier toenet zo arrogant haar drankje bestelde.. Daar ga ik me maar niet inmengen denk ik bij mezelf.. Verder zie ik nog een jongen zitten met 3 meiden om zich heen.. Die is blijkbaar ook erg populair.. Al is dat meisje met die Wodka in de hand wel wat oud voor hem denk ik.. Ik neem nog een slokje van mijn cola. ''We gaan weer eens afwachten wat dit jaar gaat brengen'' zei ik tegen mezelf
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabelle Sophia Lightwood
District IV Bravery
Isabelle Sophia Lightwood


Aantal berichten : 4
Populariteit : 0

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 12:44 am

"Jij hebt gewoon bindingsangsten," zeg ik kriebelig tegen Jace. Maar alsof het hem niets doet negeert hij me en drinkt zijn bier op. En bestelt dan whisky.
Ik kreun inwendig en wend me naar de faerie die zich zojuist heeft voorgesteld als Rowan. Met een glimlach noem ik mijn naam."Isabelle? Waar ken ik die naam toch ook alweer van? Juist ja, Meliorn had het laatst nog over je." Hij grijnsde en ik grimaste.
Meliorn, de Faerie ridder, was niet mijn slimste keuze geweest... De ridder was niet echt een gentleman geweest tijdens onze 'relatie'. Niet dat ik hem datete omdat ik hem echt geweldig leuk vond, maar meer dat mij n ouders hem niet goed zouden keuren en dat hij erg knap was.
Rowan keek ondertussen weg.
"Mij wordt ook wel vaak verteld dat ik een grote indruk achterlaat. Het is al maanden geleden toen ik Meliorn voor het laatst heb gezien, en we hebben niet echt afscheid genomen als goede vrienden." Ik nam een slok van mijn cocktail. "Maar vertel. Wat heeft Meliorn zo allemaal niet over mij gezegd? Allemaal goede dingen mag ik toch wel hopen?"
Ik glimlach onschuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan Aeslior
District II Wisdom
Rowan Aeslior


Aantal berichten : 18
Populariteit : 6
Woonplaats : Seelie Court

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 1:00 am

Ik moet lachen. Ze heeft wel humor. Jammer dat ik niet kan liegen, als faerie zijnde. Ik houd mijn mond, maar ze dringt aan. 'Nou, je moet weten, hij was in een dronken bui toen hij het erover had,' begin ik en Isabelle kijkt me aan, wachtend tot ik verder praat.
Ik zucht. Dit gaat ze leuk vinden om te horen, dus kan ik haar er niet verder mee plagen en mezelf niet vermaken, uiteraard. 'Hij zei dat je goed zoent, of zoiets,' grom ik en ik werp een vluchtige blik op haar lippen. Ik schud nauwelijks zichtbaar mijn hoofd. 'En iets over... je lichaam?' Ik zie haar triomfantelijke blik. Waarom was ik ook alweer over Meliorn begonnen? En waarom ben ik hier ook alweer, tussen al die Schaduwjagers? Ik hoor hier niet thuis. Maar ik hoor nu nergens thuis...
Terug naar boven Ga naar beneden
America Singer
District V Divergent
America Singer


Aantal berichten : 8
Populariteit : 15

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 9:00 am

Bij nader inzien bleek het toch geen dorp te zijn. Het was meer een verzameling van velden en huisjes die nauwelijks een geheel te noemen waren. Er waren zoveel verschillende bouwstijlen dat mijn ogen druk bezig waren alle impressies op te nemen. Het was zo anders dan Illéa, veel knusser. Niet dat ik veel van Illéa had gezien. Sinds de Selectie ging ik van mijn dorp naar de hoofdstad maar zelfs daar ben ik niet vaak geweest, slechts een paar keer. En dat was nog niet eens toegestaan, officieel gezien. Natuurlijk was Aspen bij me geweest met nog meer bewakers, maar als het niet voor Maxon was geweest was ik nooit buiten de hekken van het paleis geweest. Ik zuchtte Maxon...
Zou hij er al achter zijn gekomen dat ik weg ben gegaan?
Katniss hoorde mijn zucht en keek me vragend aan. Ik schudde mijn hoofd. Natuurlijk had ze gevraagd tijdens onze vlucht in het bos waarom ik zo graag weg wilde gaan, naast de Hongerspelen natuurlijk. Ik had niets losgelaten. Zei dat ik er nog niet over kon praten. Met een hoofdschudden had ze gezegd dat ze ook niets van jongens begreep. Verder had ze er niet meer naar gevraagd en begon te vertellen over haar zusje Prim en haar kat.
Ik was Katniss zeer dankbaar dat ze me zo hielp. Zowel door te vluchten als door mijn verhaal nog alleen van mij te houden.
Eenmaal voor een club stopten we. Ik had enorme dorst en het verbaasde me dan ook dat Katniss eerst het stadje wilde verkennen. We besloten over een paar uur terug af te spreken voor de club en terwijl zij wegliep, probeerde ik de overvolle club binnen te komen.
Het was erg druk. Het was meteen duidelijk dat de mensen in deze plaats net zo versxhillend waren als de huizen. Er waren mensen met normale kleren, designer kleren, lange zwarte gewaden en mensen in juist strakke leren zwarte kleren.
Ik bleef aarzelend bij de deur staan en wilde omkeren, maar mijn dorst overwon het van mijn vertwijfeldheid en ik liep naar een leeg plekje aan de bar, helaas dichtbij de mensen in de zwarte leren kleren. Het waren 2 meisjes en 2 jongens, alhoewel een van de jongens puntige oren leek te hebben. Een klein meisje met vuurrode haren stond achter de stoel waar het tweede meisje met donkere haren en gevaarlijk hoge hakken op zat. De andere jongen was blond en met een onrustige blik in zijn ogen. Hij was simpel gezegd prachtig. Ik kon niet van hem weg kijken, alsof hij een prachtig roofdier was die zijn prooi hypnotiseerde voordat hij toesloeg. Afwezig gaf ik de barvrouw mijn bestelling en ze kwam terug met een grote kop thee en een bosbessenmuffin. Precies wat ik nodig had. Maar toen ik mijn honger en dorst gestild had kwam ik tot de realisatie dat ik geen geld had meegenomen. Ik kreunde en begroef mijn hoofd in mijn handen. Wat nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nessie Cullen
District III Fidus
Nessie Cullen


Aantal berichten : 41
Populariteit : 0

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 9:06 am

Ik zag het meisje en hoorde haar zucht.ze voelde in haar zakken.
Je kon zien dat ze veel mee gemaakt had. Of althans ik zag het.
"Ga maar zitten. Ik betaal wel voor je" zei ik en zelf bestelde ik een kop koffie. Normaal dronk ik het niet maar ik kon het nu wel gebruiken. Ik hoopte dat ze het gebaar kon waarderen. Ik keek haar aan en glimlachte vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Herondale
District IV Bravery
Jace Herondale


Aantal berichten : 18
Populariteit : 6
Leeftijd : 29
Woonplaats : New York

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 9:30 am

Ik hoor een zucht achter me en en schrik op uit mijn wazige gedachtes, ik draai mijn hoofd en zie een meisje met lang rood haar, haar gezicht bedekkend met haar handen, ik sta op zodat ik weg ben bij Izzy die duidelijk meer geïnteresseerd is in de elf, en weg bij Clary. Ik drink mijn whisky op en loop met mijn lege glas naar het meisje toe, ik merk dat ik niet heel stevig meer op mijn benen sta, zoveel heb ik toch nog niet op? Heel even verdenk ik de elf ervan dat hij met mijn drankje heeft geknoeid maar er is verder niks aan te doen. Ik leg mijn hand nonchalant op de schouder van het roodharige meisje "Jij ziet eruit als een dame in nood." ik heb een lome grijns op mijn gezicht en ik wieg mezelf zachtjes van links naar rechts, heel even over mijn schouder kijkend naar Clary en stiekem hopend dat ze me ziet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stillinski
District V Divergent
Stiles Stillinski


Aantal berichten : 18
Populariteit : 0

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 9:39 am

Ik trek mijn wenkbrauw op "Ik weet niet zeker of ik weet wat je bedoelt." Ik denk diep na, ik heb over veel verschillende vloeken gehoord, maar weerwolf dingen die niet met Scott te maken hebben blijven meestal niet helemaal hangen "Vertel er eens wat over, over die cresent curse." ik kijk haar aan een slok nemend van mijn appelsap en het meisje goed bekijkend, ze is anders dan de meeste weerwolven die ik ken, ze ziet 'normaal' uit, vriendelijk en niet onbereikbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayley Marshall
District III Fidus
Hayley Marshall


Aantal berichten : 10
Populariteit : 0
Leeftijd : 30
Woonplaats : New Orleans

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 9:46 am

Stiles Stillinski schreef:
Ik trek mijn wenkbrauw op "Ik weet niet zeker of ik weet wat je bedoelt." Ik denk diep na, ik heb over veel verschillende vloeken gehoord, maar weerwolf dingen die niet met Scott te maken hebben blijven meestal niet helemaal hangen "Vertel er eens wat over, over die cresent curse." ik kijk haar aan een slok nemend van mijn appelsap en het meisje goed bekijkend, ze is anders dan de meeste weerwolven die ik ken, ze ziet 'normaal' uit, vriendelijk en niet onbereikbaar.

Dit klinkt veel belovend.. Maar we kunnen het altijd proberen dacht ik bij mezelf. ''De cresent curse is een vloek die ons zeg maar maandelijks een volle nacht weerwolf laat zijn zonder dat we het zelf willen.. En ook maakt de vloek het transformeren wanneer we willen ook erg lastig..'' Nu bedenk ik me pas dat ik hem dus verteld heb over dat ik een weerwolf ben, maar iets in me zei me dat hij het waarschijnlijk al had gemerkt. ''En ik hoorde jou dus over wolven praten, dus ik had zoiets van misschien weet jij meer''. Ik neem een slok van mn Wodka en kijk hem glimlachend aan. Dat werkt altijd. ''Dus vertel!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stillinski
District V Divergent
Stiles Stillinski


Aantal berichten : 18
Populariteit : 0

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 9:56 am

Ik haal mijn hand door mijn haar "Ik heb er wel eens van gehoord ja." ik knik bedacht saam, de enige keer was toen Scott net getransformeerd was "Wat wil je weten eigenlijk weten? Hoe je hem ongedaan kan maken?" ik kijk haar vragend aan, toen ik over deze vloek las dacht ik dat het een sprookje was, net zo nep als twilight.. want de vloek waar zij het over heeft is heel anders dan de bijt waar Scott mee was geïnfecteerd, dit is magie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayley Marshall
District III Fidus
Hayley Marshall


Aantal berichten : 10
Populariteit : 0
Leeftijd : 30
Woonplaats : New Orleans

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 10:02 am

Stiles Stillinski schreef:
Ik haal mijn hand door mijn haar "Ik heb er wel eens van gehoord ja." ik knik bedacht saam, de enige keer was toen Scott net getransformeerd was "Wat wil je weten eigenlijk weten? Hoe je hem ongedaan kan maken?" ik kijk haar vragend aan, toen ik over deze vloek las dacht ik dat het een sprookje was, net zo nep als twilight.. want de vloek waar zij het over heeft is heel anders dan de bijt waar Scott mee was geïnfecteerd, dit is magie.

Ik ben blij dat hij er wel iets over lijkt te weten. Dit kan me misschien wel helpen. ''Jaa eigenlijk wel.. En als hij ongedaan is, kan ik ook makkelijker leren om te transformeren wanneer ik wil.'' Lichtelijk beschaamd kijk ik naar de grond. ''Nu kan ik dat namelijk nog niet echt.. helaas'' Ik zie dat hij ook wat verbaasd kijkt. ''Wat is er? Heb ik iets verkeerds gezegd?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stillinski
District V Divergent
Stiles Stillinski


Aantal berichten : 18
Populariteit : 0

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 10:06 am

Ik knik, ik wil haar helpen, echt. Helpen is het enige zinvolle dat ik kan doen tussen alle bovennatuurlijke hier, maar ik had nooit verwacht in aanraking te komen met magie. "Ik zou met alle liefde helpen." zeg ik met een kleine glimlach die rond mijn lippen speelt "Maar we zullen iemand moeten zoeken die iets van magie weet, alleen dan zou ik kunnen helpen." Ik kijk naar mijn handen terwijl ik een beetje aan een velletje pluk. Ik voel me nutteloos, ik heb hulp nodig om iemand te helpen, hoe diep kan ik nog zinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
America Singer
District V Divergent
America Singer


Aantal berichten : 8
Populariteit : 15

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 10:08 am

Jace Herondale schreef:
Ik hoor een zucht achter me en en schrik op uit mijn wazige gedachtes, ik draai mijn hoofd en zie een meisje met lang rood haar, haar gezicht bedekkend met haar handen, ik sta op zodat ik weg ben bij Izzy die duidelijk meer geïnteresseerd is in de elf, en weg bij Clary. Ik drink mijn whisky op en loop met mijn lege glas naar het meisje toe, ik merk dat ik niet heel stevig meer op mijn benen sta, zoveel heb ik toch nog niet op? Heel even verdenk ik de elf ervan dat hij met mijn drankje heeft geknoeid maar er is verder niks aan te doen. Ik leg mijn hand nonchalant op de schouder van het roodharige meisje "Jij ziet eruit als een dame in nood." ik heb een lome grijns op mijn gezicht en ik wieg mezelf zachtjes van links naar rechts, heel even over mijn schouder kijkend naar Clary en stiekem hopend dat ze me ziet.

Zowel een meisje met rossig haar als de blonde jongen staan naast me. Mijn mond wordt droog als ik hem zo zie staan en de huid tintelt waar zijn hand ligt. Ik vergeet alles wat mijn moeder qua manieren erin heeft gestampt en draai me volledig naar hem toe.
"Ehmm..."
Zijn grijns wordt nog breder en laat perfecte rijen witte tanden zien. Mijn armen worden slap.
En dan kom ik terug op aarde. Mijn vinger was nog in het oor van de theemok gehaakt en de hete water gutst de bar af over mijn oude jurk op de grond. De jongen springt soepel opzij terwijl ik het water voel branden op mijn benen. Ik sta op en veeg over mijn verbrande benen. De barvrouw loopt om en begint mijn troep op te ruimen terwijl ik mijn excuses probeer aan te bieden. Ik word rood en laat mijn haar over mijn ogen vallen. Ik had de lach wel op zijn gezicht gezien.
Ik draai me om om weg te lopen uit de club, gegeneerd.
Ik wilde op zoek gaan naar Katniss, zodat we weg konden en nooit meer ons gezicht in deze plaats hoefden te laten zien, maar werd teruggetrokken door een sterke hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayley Marshall
District III Fidus
Hayley Marshall


Aantal berichten : 10
Populariteit : 0
Leeftijd : 30
Woonplaats : New Orleans

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 10:14 am

Stiles Stillinski schreef:
Ik knik, ik wil haar helpen, echt. Helpen is het enige zinvolle dat ik kan doen tussen alle bovennatuurlijke hier, maar ik had nooit verwacht in aanraking te komen met magie. "Ik zou met alle liefde helpen." zeg ik met een kleine glimlach die rond mijn lippen speelt "Maar we zullen iemand moeten zoeken die iets van magie weet, alleen dan zou ik kunnen helpen." Ik kijk naar mijn handen terwijl ik een beetje aan een velletje pluk. Ik voel me nutteloos, ik heb hulp nodig om iemand te helpen, hoe diep kan ik nog zinken.

Ik bleef kalm onder het idee dat hij me wel wilde helpen, maar niet kan helpen tenzij we iemand zoeken die veel van magie af weet. Helaas ken ik zelf niemand met magie. Ja Devina, maar die is hier niet.. Ik leg een hand op zijn schouder. ''Maakt niks uit joh. Dan zoeken we toch iemand die af weet van magie?'' Ik kijk in de ronte of ik soms magie opmerk hier in de club, maar dat moet baten. Ik richt me weer naar Stiles. ''Ken jij soms iemand met magie?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Clary Fray
District IV Bravery
Clary Fray


Aantal berichten : 27
Populariteit : 11
Leeftijd : 28
Woonplaats : New York

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 10:15 am

In mijn ooghoeken zag ik hoe Izzy haar zinnen op de elf had gezet. Haar lach schatterde door de Club en had langer geen aandacht meer voor haar omgeving. Jace, stond plots op, en verdween zonder nog iets tegen me te zeggen. Toen hij eerder zei dat hij me wel gemist had dit het heen wat ik precies nodig had maar Jace zou Jace niet zijn als hij een daarna weer eens iets hartbrekend zei. Ik wist dat we vervreemd waren van sinds ik in Idris was maar daarvoor hoeft hij zich niet te gedragen als een idioot. Maar dat was uiteindelijk soms wat Jace maakte.
Ik draaide me om, en mijn voeten bleven aan de grond genageld toen mijn ogen ruste op het gezicht van Jace, die me vreemd aankerk. Ergens zag ik de gretigheid maar diep verscholen was het precies iets onbekend, dat ik nooit eerder had gezien. In mijn borstkast begon mijn hart sneller te kloppen als een rood harig meisje tegen hem bezig was.
Mijn wangen werden rood en mijn tanden beten hard in mijn lip. Zo hard dat ik zelf bloed in mijn mond proefde. De bruine schetsenboek die ik mijn handen had viel met een plof geluid op de grond. Inwendig protesteerde ik tegen de tranen die aan hun opmars bezig was. Maar ik kon en mocht niet huilen voor hem, want dat was precies wat hij wou. Hevig ademde ik en uit terwijl mijn blik geen seconde van zijn gestalte week. Een warme fijn druppel gleed al kriebelend over mijn wang. Daar waren ze. De verraders.
Ik was kwaad en woest maar ook verdrietig en gekwets want Jace Herondale was een persoon waar je niet van kon houden. Eens je weg bent, ben je vervangbaar voor hem. Alleen als je een meerwaarde had in zijn leven. En dat was ik niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://skylarkuniverse.actieforum.com
Nessie Cullen
District III Fidus
Nessie Cullen


Aantal berichten : 41
Populariteit : 0

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 10:27 am

Ik ging het meisje achterna en greep haar pols. Iets te hard merkte ik.
"Sorry, dat was niet mijn bedoeling.
Als je wilt zou ik je graag willen helpen. Ik merk dat je wel een beetje hulp kan gebruiken. Alleen als je wilt natuurlijk" zei ik en ik liet haar pols los.
Ik met mijn stomme acties.
Ik hoopte dat ik het meisje niet afschrok en dat ik haar op een of andere manier kon helpen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Herondale
District IV Bravery
Jace Herondale


Aantal berichten : 18
Populariteit : 6
Leeftijd : 29
Woonplaats : New York

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 10:28 am

Mijn hand ligt op haar arm, en ik trek haar zachtjes terug "Gaat alles oke met je been?" ik heb alweer een nieuwe dubbele whisky in mijn hand en neem een flinke slok waarna ik hem even op de bar neerzet, ik pak mijn cilinder uit mijn zak en draai hem rond tussen mijn vingers als ik een pof achter me hoor, ik draai me om en zie Clary ze kijkt me aan, als een hert dat in de koplampen van een auto kijkt en ik zie haar ogen waterig worden, was dit wat ik wilde? Waar ik opuit was, of was dit waar mijn vader me altijd voor waarschuwde, 'to love is to destroy and to be loved id to be destroyed' ik kijk weer om omdat mijn hart ook een stukje breekt bij het zien van haar verdriet. Mijn blik is weer gevestigd op America en ik til haar kin een beetje op "Ga anders nog even zitten, het gebeurt iedereen wel eens." ik glimlach voorzichtig en trek een stoel naar achter zodat ze kan zitten, mijn hoofd is nu een beetje draaierig en tegen beter weten in neem ik nog een grote slok whisky "Laat mij die brandwond eens zien, ik denk namelijk dat ik daar wel wat tegen kan doen voor je." zeg ik terwijl ik tegen de tafel tik met de onderkant van mijn cilinder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stillinski
District V Divergent
Stiles Stillinski


Aantal berichten : 18
Populariteit : 0

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 10:47 am

Ik lach schaapachtig "Buiten iemand die ik net heb ontmoet... nee.." Ik kijk heel even naar Seraphina en richt me dan weer tot Hayley. "We vinden vast wel iemand die wil helpen." ik hoop dat we iemand vinden om te helpen. "Ben je geboren met die vloek?" ik kijk haar weer vragend aan overspoelt met vragen en nieuwsgerigheid, zij is een heel ander soort wolf, en ik wil daar alles over weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayley Marshall
District III Fidus
Hayley Marshall


Aantal berichten : 10
Populariteit : 0
Leeftijd : 30
Woonplaats : New Orleans

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 10:53 am

Stiles Stillinski schreef:
Ik lach schaapachtig "Buiten iemand die ik net heb ontmoet... nee.." Ik kijk heel even naar Seraphina en richt me dan weer tot Hayley. "We vinden vast wel iemand die wil helpen." ik hoop dat we iemand vinden om te helpen. "Ben je geboren met die vloek?" ik kijk haar weer vragend aan overspoelt met vragen en nieuwsgerigheid, zij is een heel ander soort wolf, en ik wil daar alles over weten.

Ik begin te lachen. Ik mag zijn nieuwsgierigheid wel... Het laat me denken aan de mijne. Tevens ben ik ook erg blij dat hij er positief in staat dat we iemand vinden. ''Ik ben inderdaad met de vloek geboren, maar de vloek moet gertriggerd worden.. en om het te triggeren moet je zeg maar.. '' Mijn stem wordt wat zachter dan normaal. ''Zeg maar.. iemand het leven nemen, netjes gezegd.'' Ik had dat nog nooit hardop tegen iemand gezegd.. dus dat heeft wel even impact. ''Hopelijk schrikt dat je niet af''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashallyn' darkmyr Tallyn
District II Wisdom
Ashallyn' darkmyr Tallyn


Aantal berichten : 1
Populariteit : 0

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 11:03 am

Mijn hand lag netjes op het handvat van mijn zwaard zodra ik een kroeg naderde. Dit moest ons nieuwe leven voorstellen. Een plaats dat opgedeeld is in districten en waar de natuur nog maar net bezig is met geboren worden. Of ik ooit Skylark als mijn "thuisbasis" kon noemen was iets anders maar ik bleef geduldig wachten. Het kon hier fijn zijn maar een tegenvaller sluit ik niet uit. Ik duwde de deur van de kroeg open en zie een aanwezigheid van veel mensen. Of ze allemaal mens zijn zoals ze blijken te zijn was nog niet bespreekbaar maar mijn vermoedens vertelde me van niet. Rustig wandelde ik door het gangpad toen ik bijna tegen een persoon aanliep. Haar rode haren lag verwilderd over haar schouders terwijl de tranen over haar wangen liep.
"Mijn excuses mejuffrouw, maar u belemmerd de weg." zei ik beleefd.
Geschrokken uit haar gedachten keek ze me aan. "Wat?"
"U staat midden in het gangpad dus er kunnen geen mensen door,"
Kwaad keek ze me aan. "Ga dan een andere weg zoeken!" Schreeuwde ze woest naar me terwijl ze verdrietig op een stoel gaat zitten mokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stillinski
District V Divergent
Stiles Stillinski


Aantal berichten : 18
Populariteit : 0

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 11:10 am

Mijn wenkbrauwen gaan omhoog "Dus je hebt iemand gedood?" de vloek waar zij mee te maken heeft is anders dan degene die ik zo goed ken, heftiger.. "Ik ben wel wat gewend hoor.." een rilling gaat langs mijn ruggengraat maar ik probeer mijn nare gevoel te maskeren met een lach "Mij schrik je niet zo makkelijk meer af." ik kijk weg en zeg dan zachtjes "Ik heb zelf ook al eens iemand gedood."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayley Marshall
District III Fidus
Hayley Marshall


Aantal berichten : 10
Populariteit : 0
Leeftijd : 30
Woonplaats : New Orleans

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 11:19 am

Stiles Stillinski schreef:
Mijn wenkbrauwen gaan omhoog "Dus je hebt iemand gedood?" de vloek waar zij mee te maken heeft is anders dan degene die ik zo goed ken, heftiger.. "Ik ben wel wat gewend hoor.." een rilling gaat langs mijn ruggengraat maar ik probeer mijn nare gevoel te maskeren met een lach "Mij schrik je niet zo makkelijk meer af." ik kijk weg en zeg dan zachtjes "Ik heb zelf ook al eens iemand gedood."

''Ja ik heb iemand gedood.. maar niet vrijwillig.. Ik was nog maar een kind..'' Ik voel de tranen in me opkomen maar slik ze weg. Ik moet een beetje lachen over wat hij zei over het niet makkelijk afschrikken. Dat moet ook niet in z'on wereld als deze. Maar toen hoorde ik dat zijn stem ook zachter ging.. Ik wist even niet wat ik moest zeggen.. Dat ikzelf iemand had gedood, daar heb ik me bij neergelegd, omdat het ook een lange tijd geleden is. Maar een jongen van misschien 18/19? Dat zal waarschijnlijk net gebeurd zijn, daar stond ik even bij stil. ''Oh sorry..'' zeg ik tegen hem. ''Het is niet makkelijk om erover te praten, dat weet ik maar al te goed.'' Ik neem een laatste slok van mijn Wodka en wenk dan naar de barman voor een nieuwe. ''Maar als je erover wilt praten, dan ben ik vaak hier te vinden'' zei ik tot slot
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabelle Sophia Lightwood
District IV Bravery
Isabelle Sophia Lightwood


Aantal berichten : 4
Populariteit : 0

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 11:26 am

Jace staat op en vertrekt. Ondertussen staat Clary een beetje hulpeloos toe te kijken hoe hij naar een ander meisje loopt. Rood haar vind hij overduidelijk dus aantrekkelijk. Ik knipper verleidelijk naar Rowan terwijl ik nog een slok neem van mijn disaronno julia.
"Mijn lichaam?" zeg ik verbaasd. "Wat vond hij dan wel niet zoal van mijn lichaam?"
Hij werd van een antwoord gered. Clary had haar schetsblok laten vallen en deed onbewust een stap naar achteren, waardoor ze mijn stoel aanstootte.
"Clary! Wat..." Maar ik had al gezien waar ze naar keek. Ze had gezien hoe Jace het roodharige meisje had vastgepakt.
Ze zag alleen niet dat hij zijn cilinder in de hand had genomen en van plan was het op het meisje te gebruiken.
Met een ruk schiet ik overeind, duw Clary half opzij en sprint op Jace af.
"JACE!"
Ik duw het meisje opzij en ruk zijn cilinder uit zijn hand. Met een woeste blik blok ik zijn gezichtsveld. "Wat doe je nou?!"
Met een boze blik, die niet helemaal helder meer is kijkt hij me aan. "Ze heeft haar been verbrand!"
"En dan wil je een cilinder gebruiken? Wat voor een ongelooflijke sukkel ben jij wel niet?!"
Nu wordt hij ook boos. "Jij zou ook geholpen willen worden als je verwondingen hebt!"
"Ja maar ik ben een shadowhunter. Zij is een mundane." Het lijkt half door te dringen en een verwarde blik verschijnt op zijn gezicht.
"..."
Ik zucht en kreun. "Jace. Hoeveel heb je gedronken?"
Hij probeert nog een slok te nemen maar ik pak het glas uit zijn handen.
"Oh! Als je het waagt!" Dan draai ik me om naar het meisje. "Jij. Help me met hem."
Ze bloost en lijkt te aarzelen.
"Kom mee."
Ik sla Jace arm om mijn schouder en zij doet hetzelfde. Ik kijk nog een keer terug naar Rowan die ons geamuseerd aan zit te kijken. Jace verpest alles weer eens.
Dan strompelen we de club uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stillinski
District V Divergent
Stiles Stillinski


Aantal berichten : 18
Populariteit : 0

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 11:36 am

Ik glimlach en knik "Ik wil er gewoon niet te veel overna denken, ik hoop alleen dat mijn beste vriend me vergeeft." Ik slik en drink mijn laatste slok appelsap, als Scott hier was zou het alsnog niet veel beter zijn sinds hij nog steeds boos is. "Leef jij ook in een pack?" ik weet niet hoe dat bij un werkt aangezien zij in feiten allemaal omega's zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayley Marshall
District III Fidus
Hayley Marshall


Aantal berichten : 10
Populariteit : 0
Leeftijd : 30
Woonplaats : New Orleans

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 11:40 am

Stiles Stillinski schreef:
Ik glimlach en knik "Ik wil er gewoon niet te veel overna denken, ik hoop alleen dat mijn beste vriend me vergeeft." Ik slik en drink mijn laatste slok appelsap, als Scott hier was zou het alsnog niet veel beter zijn sinds hij nog steeds boos is. "Leef jij ook in een pack?" ik weet niet hoe dat bij un werkt aangezien zij in feiten allemaal omega's zijn.

''Jaa ik snap je. ik laat het ook liever achter me liggen''. Ondertussen is een nieuw glas Wodka voor me neergezet en neem ik een slok. Ik moest even lachen toen ik zijn vraag hoorde. God, wat herken ik hem veel in mezelf. ''Ik heb wel een pack ja, maar we leven zeg maar wel appart. niet zoals sommige packs die 24/7 bij elkaar zijn. Zo heb ik gewoon een eigen appartement. Wel gaan we vaak als pack jagen of rennen door het bos. Vooral als het die ene avond is'' Dat was een mond vol. Maar hoeveel hij ook van mij wilt weten, als hij mij kan helpen, dan vertel ik het graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clary Fray
District IV Bravery
Clary Fray


Aantal berichten : 27
Populariteit : 11
Leeftijd : 28
Woonplaats : New York

Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitimema nov 02, 2015 11:44 am

Ik zag hoe Izzy weeral maar eens Jace hielp omdat hij zonodig teveel Wiskey naar binnen moest kappen. Jace mocht stilaan eens beseffen hoeveel zijn familie echt om hem gaf.
Verbijsterend van wat er zonet allemaal gebeurd was nam ik mijn schetsenboek op en liet me langzaam op de stoel zakken waar Izzy eerder op gezetten had. De elf die het spectakel met een grijnzende lach heeft gevolgd zat nog steeds op zijn plaats. Ik schoof mijn boek op tafel en ondersteunde mijn kin op mijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://skylarkuniverse.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Club Chimaera - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   Club Chimaera - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Club Chimaera
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Skylark Universe :: Outside :: Club Chimaera-
Ga naar: