Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hallo iedereen! Welkom op het nieuwe forum: Skylark Universe © | Je kunt hier een account aanmaken en met verschillende mensen genieten van het roleplayspel! | Vergeet niet om eerst goed de regels door te lezen! |

Deel | 

Club Chimaera

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Seraphina Dombegh

Aantal berichten : 17
Populariteit : 5

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   wo nov 04, 2015 3:56 pm

Stiles Stillinski schreef:
Ik kijk enthousiast van Hayley naar Seraphina en terug "Dus jij kan ons... ehm haar helpen?" ik lach en als ik een meisje was geweest was ik in mijn handen gaan klappen.  Dit is goed nieuws ik kan me eindelijk weer nuttig maken, ik ben weer nodig. Ik drink het laatste restje appelsap uit een glas dat nog op tafel stond dat misschien wel van Hazel was, en sta op. "Oke waar beginnen we?" Ik ben helemaal in mijn 'adventure mood' klaar om aan de slag te gaan, stil zitten is niks voor mij.

"Misschien wel, het probleem is alleen dat dat boek in Goredd ligt. En dat is ver hier vandaan..." Ik denk terug aan de reis die ik moest maken om hierheen te komen, en die was niet makkelijk geweest. Hij duurde 3 dagen langer dan ik verwacht had. Ik kijk Hayley en Stiles een voor een aan. "En zelf weet ik er waarschijnlijk niet heel veel meer van dan jullie,"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Seth Diodoros
District IV Bravery

Aantal berichten : 16
Populariteit : 0

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   do nov 05, 2015 12:10 am

Ik liep met een zelfverzekerde natuurlijke uitstraling de club binnen. Hoofd geheven en schouders recht in één lijn, eigenlijk een geforceerde getrainde pose maar na al die jaren werd het natuurlijk zo te lopen. Zonder er bij stil te staan gleed mijn blik over de club opzoek naar Daimons, Het zou hier geen vrees mogen zijn, maar toch, oude gewoonten leerde je niet snel af. Niets om alarmbelletjes te doen afgaan, wel om andere dingen te doen afgaan. Vanop mijn positie aan de bar liet ik mijn ogen over verschillende meisjes glijden. Ja settelen ging hier niet al te moeilijk zijn.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Charlotte Halliwell
District I Allegiance

Aantal berichten : 43

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   do nov 05, 2015 5:29 am

ik besloot ook maar eens een drankje te doen en liep de club binnen. het was er aardig druk en en glimlach verscheen op mijn mond.
mijn blik viel op een gegeven moment op een jongen die net als ik net binnen was gekomen. hij was echt knap maar dat zei ik maar niet hardop. ik liep maar naar de bar en bestelde een wijntje. even ontspannen van al dat leren en lezen
ik keek weer rond en nu bleef ik toch hangen met mijn ogen op de jongen die net binnen was gekomen en weer bleef ik naar de jongen staren, waarom wist ik ook niet
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Alexander Lightwood
District IV Bravery

Populariteit : 25

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   do nov 05, 2015 7:27 pm

Ik stapte de donkere club binnen en haalde een hand door mijn haar. Nog maar een paar minuten geleden hadden Jace, ik en Will een paar demonen afgeslacht en zij waren als sensatiezoekers op jacht gegaan naar meer. Ik was er klaar mee. Ik was vooral toe aan een drankje, in rust en stilte, zonder schreeuwende monsters en gillende tienerjongens.
Ik loop naar de bar en bestel een whiskey. Dronken zal ik wel niet worden, maar ach...

Draco Malfoy
District I Allegiance

Aantal berichten : 2

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   do nov 05, 2015 7:32 pm

Ik sjok geïrriteerd de club binnen. Ik kom hier vaak om al mijn boosheid weg te laten ebben met een flink glas jenever. Ik loop naar de bar en bestel een glas, time to get wasted. Ik ben er helemaal klaar mee, iedereen is tegen me en dat is oke, maar ik heb geen zin om daar nu veel overna te denken, mijn oplossing, drank. Ik bestel een jenever en sla hem in een keer achterover, de brandende vloeistof glijd door mijn keel en ik verwelkom het warme gevoel, nu ga ik pas zitten en bestel mijn volgende glas. Dit kan nog wel eens een lange avond worden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Charlotte Halliwell
District I Allegiance

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   do nov 05, 2015 7:35 pm

ik besluit maar naar de bar te lopen en bestel een whisky.
het is bewezen dat vrouwen ook wel van een drankje houden.
als ik mijn glas krijg loop ik naar een leeg tafeltje en ga daar zitten.
ik kijk toch maar eens weer om me heen.
het is nu nog rustig
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Seth Diodoros
District IV Bravery

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   do nov 05, 2015 7:42 pm

Ik ging recht staan tegen de bar, mijn armen over elkaar met bier in de hand. De club bleek drukker en drukker te worden en ik keek met intresse naar het volk dat binnen kwam. Jammer genoeg meer jongens dan meisjes, dat kon nog een domper op mijn avond worden. Ik nam afwezig een slok van mijn drankje terwijl ik de aanwezige bestudeerde
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Alexander Lightwood
District IV Bravery

Populariteit : 25

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   do nov 05, 2015 8:09 pm

Draco Malfoy schreef:
Ik sjok geïrriteerd de club binnen. Ik kom hier vaak om al mijn boosheid weg te laten ebben met een flink glas jenever. Ik loop naar de bar en bestel een glas, time to get wasted. Ik ben er helemaal klaar mee, iedereen is tegen me en dat is oke, maar ik heb geen zin om daar nu veel overna te denken, mijn oplossing, drank. Ik bestel een jenever en sla hem in een keer achterover, de brandende vloeistof glijd door mijn keel en ik verwelkom het warme gevoel, nu ga ik pas zitten en bestel mijn volgende glas. Dit kan nog wel eens een lange avond worden.

Naast me zit een jongen die in vijf minuten drie glazen naar achteren tikt. Zijn blonde haar valt in strengen in zijn ogen, zijn blik gefixeerd op het glas drank in zijn vingers. Hij doet me denken aan Jace. Blond haar, boze uitkijk en geen interesse voor de wereld om hem heen. We zouden naast deze jongen kunnen gaan vechten en hij zou niks doorhebben, verzwolgen in boosheid en misschien zelfs zelfmedelijden, met drank als gekozen oplossing.
"Je kan beter whiskey nemen." zeg ik koeltjes tegen hem, terwijl hij me waarschijnlijk niet eens hoort. "Hoger percentage, komt harder aan." Ik schuif het glas dat de bartender me zojuist heeft gegeven zijn kant op. "Des te eerder vergeet je je problemen."

Charlotte Halliwell
District I Allegiance

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   do nov 05, 2015 9:12 pm

Seth Diodoros schreef:
Ik ging recht staan tegen de bar, mijn armen over elkaar met bier in de hand. De club bleek drukker en drukker te worden en ik keek met intresse naar het volk dat binnen kwam. Jammer genoeg meer jongens dan meisjes, dat kon nog een domper op mijn avond worden. Ik nam afwezig een slok van mijn drankje terwijl ik de aanwezige bestudeerde

Ik zag dat de jongen nu naast me stond met een biertje in zijn hand.
Ik glimlachte naar hem.
" Hoi" zei ik toen ik zag dat hij rond keek.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Seth Diodoros
District IV Bravery

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   do nov 05, 2015 9:28 pm

hallo, ik draaide mijn hoofd naar de kant van de stem en trok vragend één wenkbrauw omhoog. "Hallo daar" antwoorde ik, mijn lippen krulde automatische in een glimlach terwijl ik mijn ogen over het eisje liet glijden. Best verwonderd dat ze me had durven aanspreken, dat gebeurde me niet vaak. "En jij bent ?" Niet mis flitse door mijn hoofd. Neen zeker niet mis, oké misschien ging vanavond nog intressant worden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Charlotte Halliwell
District I Allegiance

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   do nov 05, 2015 9:39 pm

Ik was zo blij dat hij wat terug zei.
Ik glimlachte lief terug. " Ik ben Charlotte en jij bent? " vroeg ik .
De jongen was echt niet verkeerd.
Ik werd vrolijk van hem
Dat had ik bijna nooit bij jongens.
Ik bleef hem aankijken.
Mijn gedachten vlogen alle kanten op maar ik bleef geconcentreerd.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Draco Malfoy
District I Allegiance

Aantal berichten : 2

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   do nov 05, 2015 9:55 pm

Alexander Lightwood schreef:

Naast me zit een jongen die in vijf minuten drie glazen naar achteren tikt. Zijn blonde haar valt in strengen in zijn ogen, zijn blik gefixeerd op het glas drank in zijn vingers. Hij doet me denken aan Jace. Blond haar, boze uitkijk en geen interesse voor de wereld om hem heen. We zouden naast deze jongen kunnen gaan vechten en hij zou niks doorhebben, verzwolgen in boosheid en misschien zelfs zelfmedelijden, met drank als gekozen oplossing.
"Je kan beter whiskey nemen." zeg ik koeltjes tegen hem, terwijl hij me waarschijnlijk niet eens hoort. "Hoger percentage, komt harder aan."  Ik schuif het glas dat de bartender me zojuist heeft gegeven zijn kant op. "Des te eerder vergeet je je problemen."

Ik kijk naar hem om terwijl ik het glas oppak en aan mijn lippen zet "Bedankt." Mompel ik net voordat ik een flinke slok neem. Toch nog een positief dingetje deze avond, een gratis drankje. Ik ben nog lang niet dronken dus gratis drankjes helpen altijd. "Is het nu tijd om te vragen of je hier vaker komt?" vraag ik met een klein grijnsje. Ik wenk de ober en bestel twee dubbele whiskys terwijl ik snel het glas dat ik nog in m'n handen heb leeg drink.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
felicity megan smoak

Aantal berichten : 15

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   do nov 05, 2015 10:46 pm

het had langer geduurt dan ik dacht, maar ik was er dan toch. Wat een vreemde stad was het hier, zo anders dan ik gewend was. Niet wetende waar ik naartoe moet loop ik het eerste gebouw in waar ik mensen zie.
Wanneer ik om me heen kijk merk ik dat het een bar is. Even denk ik terug aan de bar van... Nee daar ga ik nu niet aan denken.
Ik loop zelfverzekerd naar de bar en bestel een cola, waarna ik me op een barkruk laat zakken.
Met mijn cola in me hand kijk ik eens om me heen, wanneer ik zie dat de meeste mensen toch iets..sterkers... hebben als cola voel ik me toch een beetje apart. Nouja ieder zijn ding toch?
ik duw me bril weer wat verder op me neus en neem een slokje van mijn cola.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Seth Diodoros
District IV Bravery

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   do nov 05, 2015 10:55 pm

Mijn ene mondhoek bleef omhoog gekruld. "Seth Diodoros, maar gewoon seth mag ook hoor," zei ik met een knipoog. Ik maakt een draaiende beweging met mijn hand. "Enchanté," zei ik half-spottend, "en wat brengt jou naar deze bar?" vroeg ik terwijl ik me terug grechtte en tegen de bar aan ging hangen. Uit mijn ooghoek zag ik een meisje binnenkomen. ooh damn. "Hé, euh ik praat zo wel weer met je," zei ik zonder haar verder nog echt een blik waardig te geven. Ik duwde me weg van de bar en stapt naar het blonde meisje toe. "En wat doet zo een mooi meisje in een bar alleen, dat hoort echt niet." zei ik met een grijns

Laatst aangepast door Seth Diodoros op do nov 05, 2015 11:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Seth Diodoros
District IV Bravery

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   do nov 05, 2015 10:56 pm

Dubbel post oops sorry vergeef me <3
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Charlotte Halliwell
District I Allegiance

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   do nov 05, 2015 11:59 pm

Ik glimlachte nog steeds.
"Aangenaam Seth.
Hmm, wat mij hier brengt? Ontspanning en misschien jou" zei ik met een big smile.
Maar er kwam al een nieuw iemand binnen en die was blijkbaar interessanter dan zij.
Ze voelde zich verdrietig worden. Iedereen vond har dus niet interessant genoeg. Ze haatte dat gevoel.
Ze zuchtte en bestelde een biertje.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
felicity megan smoak

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   vr nov 06, 2015 12:05 am

Ik draai me om naar de jongen die me aansprak en wilde net antwoord geven. 'wat...' dan kijk ik hem aan en val eve stil. wauw...
'ik ben niet alleen, jij bent er toch? ' en ik glimlach naar hem, benieuwd wat hij erop zal antwoorden.
Er kunnen nu namelijk 2 dingen gebeurem, 1: hij vind me brutaal en loopt weg... Of 2:hij reageert er op en we kunnen nog lang in gesprek.
Stiekem hoop ik het tweede, want hij mag er zijn. Als ik kijk waar hij vandaan kwam zie ik een meisje zitten. Zou dat zijn vriendin zijn? Ik schud mijn hoofd lichtjes, zo stom zij hij niet zijn toch? Met een amder flirten als zijn vriendin eris? Toch kijkt het meisje wat verdrietig, maar ik kan me daar niet op richten en richt me weer op de mooie jongen voor me. 'sorry, je naam was?'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Seth Diodoros
District IV Bravery

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   vr nov 06, 2015 12:26 am

Toen ze haar omdraaide had ik geen spijt dat ik het meisje had aangesproken. Ze mocht er echt wel zijn.
Haar reactie liet me onmiddelijk weer grijnzen. "Hmmm wat krijg ik voor je redder in nood te zijn," vroeg ik. Ik volgde haar blik naar het meisje waar ik eerder tegen praatte en toen ik haar treurige gezicht zag wou ik mezelf wel even schoppen, maar ergens lach het gewoon in mijn aard. Beter nu dan later dacht ik bij mezelf.
"Mijn naam is Seth, maar ik ben benieuwder naar die van jou?"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
felicity megan smoak

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   vr nov 06, 2015 12:36 am

'mijn redder in nood he..' ik moest erom lachen. Wanneer hij grijnst kan ik niet wegkijken, of ikdat wil of niet, ik kan het niet.
Dan gaat zijn aandacht weer naar het andere meisje, maar blijft daar niet hangen. Van binnen maaktw mijn hart een dansje, de kans dat ze iets hebben is klein.
'mijn naam is seth, maar ik ben benieuwder naar die van jou? ' hoor ik hem zeggen.
' Felicity' en ik gun hem een glimlach en duw mijn bril weer omhoog op me neus. waarom moest ik die bril nou opdoen...
'wat dacht je van een drankje? En een gesprek om te beginnen?' zeg ik hem met een knipoog
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Seth Diodoros
District IV Bravery

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   vr nov 06, 2015 12:55 am

"Felicity, een mooie naam voor een mooie dame dus." Ik laat me naast haar op het barkrukje zakken. "Dat lijkt me een goede deal, dus Felicity vertel me eens wat over jezelf?"
Ik was eigelijk een beetje onder de indruk dat die dwaze uitspraak gewerkt had en ze nog niet geprobeerd had van me af te geraken, ik was er nog niet echt uit wat dat over haar zei. Of wat het feit dat ik zo een gesprek aan had proberen knoppen over mij zei.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Charlotte Halliwell
District I Allegiance

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   vr nov 06, 2015 7:15 am

ik besloot dat ik er maar geen aandacht aan zou besteden.
blijkbaar was ik niet interessant genoeg en daar zou ik me maar bij neer leggen.
er waren genoeg jongens die wel gedesinteresseerd zouden zijn in me.
ik moest even glimlachen toen ik aan iemand moest drinken en nam een slok van mijn bier.
ik keek rond en genoot even van de muziek
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
felicity megan smoak

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   vr nov 06, 2015 9:15 am

'felicity, een mooie naam voor een mooie dame dus'
Ik bloosde een klein beetje, niet veel mensen noemde me knap. Hij liet zich naast me op een barkruk zakken 'vertel eens wat over jezelf'. Vroeg hij nou echt naar mijn leven? Ik kan hem toch moeilijk vertellen dat ik onze stad meerdere keren heb gered..
Ommijn antwoord wat uit te stellen neem ik nog een slok van mijn cola en gebruik deze tijd om nog eens naar hem te kijken. 'er valt niet heel veel te vertellen, ik ben ceo vam een bedrijf, ik ben super goed met computers' en dan bedoelde ik dus echt supee goed. Mijn taak in the arrow team was niet voor niets hacken, zonder mij waren ze nergens. Even liet ik me gedachten afdwalen naar oliver, hoe zou het met hem en de anderen gaan? Ik wilde me mobiel checken voor een smsje maar als ik naar de jongen voor me kijk veegeet ik dat idee weer snel.
'genoeg over mij' zeg ik terwijl ik hem lachend aankijk, 'vertel jij eens wat over jezelf, te beginnen met wat je graag wil drinken'. Ik richtte me aandacht weer op seth, en terwijl hij vertelde kon ik mooi naar hem kijken
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Seth Diodoros
District IV Bravery

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   vr nov 06, 2015 10:34 am

'Computers hé ? dus niet alleen een knap gezichtje maar nog eens intilligent ook. Heb ik even geluk dat je tegen mij wilt praten zeg, " zei ik met een plagerige knipoog.
Toch viel mijn glimlach even kort, een slimme meid zal snel genoeg beseffen dat ik niet het beste of het juiste soort gezelschap ben. Ik duwde de gedachte uit mijn hoofd en ging wat over de bar hangen.
"Als er alcohol in zit kan er niets mis mee zijn,maar ik betaal wel haar, mijn rol van redder in nood moet ik toch volledig doortrekken," grinnik ik.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Charlotte Halliwell
District I Allegiance

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   vr nov 06, 2015 10:55 am

Ik keek naast mij en zag Seth naast me staan.
Ik probeerde er niet op te Letten.
Ik nam een grote slok en voelde de drank Door mijn keel glijden.
Even kon ik mijn gevoel uit zetten.
Ik voelde me veel beter al en glimlachte.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
felicity megan smoak

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   vr nov 06, 2015 11:17 am

Hij noemde me intelligent. Ik lach even, hij moest eems weten wat ik allemaal kan.
'je hebt zeker geluk dat ik tegen je wil praten' meld ik met een knipoog. Ik merkte dat hij nog niks over zichzelf had vertelt, behalve zijn naam dan.
'als er alcohol in zit kan er niets mis mee zijn'. Ik kijk naar hem en ik kan het niet laten om te lachen. 'je bent eem kleine alcoholist of niet' zeg ik lachend en leg mijn hand op zijm arm. 'als je dan toch wil betalen, moet ik ook maar eens iets anders gaan drinken als cola'.
Ik was niet echt een wijn type, maar ik weet ook niet zo goed wat ik dan moet. 'wat als jij me nou eens verrast met een drankje? Dan kun je me daarna over jezelf vertellen'. Ik vond het best een goede deal, en ondanks dat ik zo mijn twijfels bij hem heb wil ik niks liever dan blijven praten met dezw jongen... Deze knappe jongem.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Club Chimaera   

Terug naar boven Go down

Club Chimaera
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mlp club >:3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum