Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar
Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar
Skylark Universe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hallo iedereen! Welkom op het nieuwe forum: Skylark Universe © | Je kunt hier een account aanmaken en met verschillende mensen genieten van het roleplayspel! | Vergeet niet om eerst goed de regels door te lezen! |

 

 Het Grasveld

Ga naar beneden 
+4
Illiyana
Nessie Cullen
Alice Rose Bell
Clary Fray
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Illiyana
District II Wisdom
Illiyana


Aantal berichten : 15
Populariteit : 0
Leeftijd : 38

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 04, 2015 12:38 am

Alice Rose Bell schreef:
'wat is er? Wat heb ik verkeerd gedaan?'

Ik schud het hoofd 'Sorry.'
Zo eenvoudig is het dus om te doden; denken aan degene die je het meeste veracht.
'Ik moet leren vechten. En liefst zo snel mogelijk!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nessie Cullen
District III Fidus
Nessie Cullen


Aantal berichten : 41
Populariteit : 0

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 04, 2015 7:54 am

"komt helemaal goed.
we zijn er voor je" zei ik met een lach.
ik rechte mijn rug even en keek haar aan.
"nog een keer proberen Illiyana" vroeg ik terwijl ik klaar ging staan.
ls ik haar kon helpen maakte dat mijn dag al goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Rose Bell
District IV Bravery
Alice Rose Bell


Aantal berichten : 22
Populariteit : 5

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 04, 2015 8:02 am

'het geeft niet' en ik glimlach haar bemoedigend toe. 'ik ben wel wat gewend, je overviel me gewoon een beetje'
Ik moet leren vechten en het liefst zo snel mogelijk! schreef:
Ik knik naar haar. 'dat snap ik'
Wanneer nessie aanbied om het nog een keer te proberen kijk ik even naar illiyana. 'oefen maar eens met nessie, een andere partner reageert en vecht namelijk amders. Net als je vijanden, die vechten ook allemaal anders en je moet bij iedere vijamd zijm zwakke plek vinden'.
Ik hadniet ecjt een zwakke plek als het om vechten ging. Mijn zwakke plek was mijn bezorgdheid en het feit dat ik wil dat mijn vrienden veilig zijn.
Ik laat me gedachten afdwalen naar cole, kat em de andere zombiejagers..
Terug naar boven Ga naar beneden
Illiyana
District II Wisdom
Illiyana


Aantal berichten : 15
Populariteit : 0
Leeftijd : 38

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 04, 2015 11:08 am

Met Nessie pakte ik het anders aan. Niet nadenken over het verraad van mijn oom, geen opgekropte woede. In plaats van haar bovenhands aan te vallen, bedacht ik me hoe een gevecht zou verlopen. Als ik mijn arm omhooghield, zou mijn hele rechter zijde onbeschermd zijn. Een schild zou ik niet kunnen dragen als ik mijn elementen een kans wilde geven om zich in de strijd te moeien..

Als ik de messen zou werpen, zou ik hen kwijt zijn.

Ik besloot onderhands aan te vallen. Dat leek mij minder aan de verwachtingen te voldoen. Zouden Kankatanen logisch kunnen redeneren?

Vanuit mijn ooghoek zag ik Alice dromerig voor zich uit beginnen staren. 'Gaat het goed met je? Het spijt me als ik de deed schrikken. Ik wou niemand bang maken. Ik heb mijn emoties de laatste weken niet helemaal onder controle zie je.'
Het zou nog wat geven met mijn onstuimig Vuurelement. Aarde was rustiger, maar Vuur reageerde altijd heel onvoorspelbaar als ik mezelf opwond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Rose Bell
District IV Bravery
Alice Rose Bell


Aantal berichten : 22
Populariteit : 5

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 04, 2015 2:35 pm

Ik zonk steeds dieper in gedachten als ik aan kat en cole denk. Zouden ze me missen?

Illiyana schreef:
'Gaat het goed met je? Het spijt me als ik de deed schrikken. Ik wou niemand bang maken. Ik heb mijn emoties de laatste weken niet helemaal onder controle zie je.'.
Ik schrik op uit me gedachten en kijk weer naar hoe ze traint. 'het gaat goed hoor, ik dacht gewoon na.' het was niet gelogen.. Althans... Ik moesf toegeven dat ik eventjes was gwschrokken.
'je hebt me niet bang gemaakt hoor' zeg ik met een glimlach 'je leert ze wel beheersem, daar ben ik zeler van'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nessie Cullen
District III Fidus
Nessie Cullen


Aantal berichten : 41
Populariteit : 0

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 04, 2015 4:30 pm

toen ze me aanviel dook ik weg maar ze raakte me per ongeluk en raakte me arm waar nu een kleine snee had
ik keek haar aan.
het begon te bloeden.
ik keek naar Illiyana en Alice.
ik zag dat ze nog zoekende was met haar krachten te beheersen
"weet je Illiyana. als je wilt oefenen hoe je je krachten kunt beheersen wil ik je best helpen.
ik heb ze ook, krachten bedoel ik en ik weet nog hoe moeilijk ik het vond om ze te beheersen" zei ik en plaatste mijn hand op haar schouder
Terug naar boven Ga naar beneden
Illiyana
District II Wisdom
Illiyana


Aantal berichten : 15
Populariteit : 0
Leeftijd : 38

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 04, 2015 6:15 pm

'Het vreemde is dat ik nooit heb geweten dat ik ze had. Het was pas toen ik in Liourain aankwam en ze me vertelden dat je de elementen kunt beheersen dat ik er ook werkelijk problemen mee begon te krijgen.' Alsof ik in Imbrië in een afgesloten veld had geleefd.

'Nessie, hoe kan je emoties zo beheersen dan? Mijn leermeester vertelde me dat ik mijn hoofd leeg moet maken, maar om een of andere reden lijkt daar altijd beweging te zijn'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Rose Bell
District IV Bravery
Alice Rose Bell


Aantal berichten : 22
Populariteit : 5

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 04, 2015 10:05 pm

Ik kijk van illiyana naar nessie en terug.
'het kan zijn dat je krachten zich pas openbaren als ze getriggerd worden' zeg ik. Het is waar, bij mij werd het zombies zien getriggerd door het verlies van me ouders en zusje.
Ik pakte wat verband wat ik rond nessie haar arm deed tegen het bloeden. 'je moet thuis wel even nog schoonmaken hoor.' meld ik haar.
Dan kijk ik weer naar illiyana. 'misschiem is het niet zo zeer het leegmaken van je hoofd... Maar meer het focussen?' zeg ik haar twijfelend. 'dat als je je ergens op focust.. Hwt makkelijker word om iets te beheersen?'
Zelf mowst ik niet veel zeggen, ik heb eens geprobeert me eigen vrienden te vermoorden. Niet dat dat geheel mijn schuld was.. Maar toch... Ook toen hwn ik het gered met wilskracht.
'ik denk dat je het wek gaat redden hoor'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illiyana
District II Wisdom
Illiyana


Aantal berichten : 15
Populariteit : 0
Leeftijd : 38

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 04, 2015 10:55 pm

'Het zombies zien?' Wat zijn zombies? Deze lui zijn zij bizar! Straks vertellen ze me nog dat Draken echt bestaan. Hoewel, na de ontwikkelingen van de laatste weken schrik ik nergens meer van!
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy Swartz

Katy Swartz


Aantal berichten : 2
Populariteit : 0

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 05, 2015 12:24 am

Ik liep voorzichtig het grasveld op een beetje verlegen duwde ik mijn losse haren achter mijn oor. Ik had mijn bookbag stevig vast, de boeken sloegen met elke pas lichtjes tegen mijn heup. Ik liep verloren door het kleine parkje, opzoek naar een leuk plekje om gewoon te zitten en mijn boek te lezen. Toen ik een overhangende wilg zag staan besloot ik daar mijn plekje te maken. Ik legde mijn jas op de grond aan de stam en zette me neer, en begon dan in men tas te rommelen. Ik haalde een boek boven en zette dan ook een drankje en wat koekjes op mijn jas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nessie Cullen
District III Fidus
Nessie Cullen


Aantal berichten : 41
Populariteit : 0

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 05, 2015 7:28 am

ik knikte toen mijn arm werd verbonden.
"ja, ik moest me veel concentreren enzo. maar soms gaat het nog wel eens mis bij mij hoor.
wil best daarop samen oefenen Illiyana." zei ik tegen haar
ik keek haar aan.
ik voelde gewoon hoe krachtig ze kon zijn als ze alles onder controle zou hebben.
ik moest even glimlachen naar haar en alice
Terug naar boven Ga naar beneden
Illiyana
District II Wisdom
Illiyana


Aantal berichten : 15
Populariteit : 0
Leeftijd : 38

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 06, 2015 12:33 am

Nessie Cullen schreef:
"ja, ik moest  me veel concentreren enzo. maar soms gaat het nog wel eens mis bij mij hoor. wil best daarop samen oefenen Illiyana."

Ik voelde hoe er iets niet klopte. Ik moest naar Liourain. Diep binnenin voelde ik dat Xenia mijn hulp nodig had.
'Bedankt Nessie. Laten we hier afspreken binnen 3 manen. Ik moet dringend terug naar mijn land.'
Zouden ze hier ook een Lichtweg hebben? Het zou het reizen alvast veel gemakkelijker maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Rose Bell
District IV Bravery
Alice Rose Bell


Aantal berichten : 22
Populariteit : 5

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 06, 2015 9:42 am

Ik glimlachte terug naar nessie, het voelde goed om eens met andere mensen te trainen.
Illiyana schreef:
.
'Bedankt Nessie. Laten we hier afspreken binnen 3 manen. Ik moet dringend terug naar mijn land.'
Het meisje lijkt afgeleid, alsof er iets aan de hamd is.
'he, gaat het? ' vraag ik bezorgd.
Maar dan zie ik iets wat mij laat schrikken, de wolken... Het konijn... Emma.. Zombies.. Mijn gedachten gaan alle kanten op en het enige wat ik wil doen is deze meidem beschermen.
' ik moet gaan, het spijt me echt. Ook ik zalhier weer zijn na 3 manen en dan trainen we verder'.
Ik ricjt me daarna nog evem snel tot nessie 'sorry dat ik ga, maar er is iets wat ik moet doen!' en met deze woorden ren ik weg, langs het meisje tegen de boom die aan het lezen is. Ik zag haar later als verwacht en spring over haar benen. 'sorry!' roep ik nog snel achterom waarna ik mijn messen pak en het bos in verdwijn. Ik hoop mar dat de anderen optijd zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Nessie Cullen
District III Fidus
Nessie Cullen


Aantal berichten : 41
Populariteit : 0

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 06, 2015 4:54 pm

ik keek ze aan en knikte
ik begreep het wel
hun land beschermen was belangrijker
ik keek rond en zag een boom
ik ging er onder zitten en genoot even van de rust
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth Diodoros
District IV Bravery
Seth Diodoros


Aantal berichten : 16
Populariteit : 0

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 08, 2015 12:52 am

"Neen daar heb je inderdaad een punt," grinnikte ik terwijl ik met haar meeliep naar het grasveld. Sommige mensen vonden mijn ego irritant, niet dat mij dat wat uitmaakte, maar ik hoopte dat zij daar niet zo over dacht. De manier waarop ze er over grapte deed me ervan uitgaan dan ze er niet zo mee inzat.
Het park leek me zo slecht nog niet, rustiger dan in de bar dat wel maar daar hoorde je mij niet over klagen. Hoewel ik het nooit zou toegeven vond ik best iets rustgevend aan wandelen door parken of bossen.
"Blijven we nog even wandelen of wil je liever zitten," vroeg ik haar. Persoonlijk vond ik het wandelen wel fijn, één het uizicht was niet mis, zowel dat van het park als zijzelf, en twee ik kon niet bepaald zeggen dat ik last had van hoe dicht ze bij me liep. Of het feit dat haar arm op de mijne lag. Jup mijn voorkeur ging echt wel uit voor te blijven wandelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
felicity megan smoak

felicity megan smoak


Aantal berichten : 15
Populariteit : 0

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 08, 2015 12:28 pm

We liepen nog steeds gearmd het park binnen en de wind in me gezicht voelde goed.
"Blijven we nog even wandelen of wil je liever zitten,". Hier dacht ik even over na, als het aan mij lag liepen we verder. Het voelde goed om zo dicht bij hem te lopen, mijn arm op de zijne. Ik voelde de warmte van zijn huid op de mijne en het maakt dat ik blijf glimlachen.
"wandelen is goed voor mij, heb al genoeg gezeten in de club" zeg ik lachend en hoopte maar dat hij ook wilde blijven lopen.
Ik probeerde niet teveel naar hem te kijken terwijl we liepen, ondanks dat mijn ogen wel steeds naar hem toegetrokken werden.
iets aan hem maakte dat ik hem beter wilde leren kennen, en dan via contact. Ik wist dat als ik hem zou opzoeken ik genoeg over hem te weten zou kunnen komen, net als met alle vijanden van oliver, maar ik wilde seth persoonlijk leren kennen. Ik wist niet eens of ik hier wel bereik zou hebben.
Verzonken in gedachten waren we naar een vijver gelopen en ik blijf even staan, waardoor seth ook wel moest halt houden. Ik lach even als hij me vragend aankijkt. "sorry, had even moeten waarschuwen". Ik richt me aandacht op de eenden in de vijver, de bloemen in het gras rond de vijver en de vogels die vrolijk fluiten in de bomen. Het was allemaal zo rustgevend. Wanneer ik mijn ogen richt op het water zie ik dat Seth naar me kijkt en mijn wangen kleuren langzaam rood
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth Diodoros
District IV Bravery
Seth Diodoros


Aantal berichten : 16
Populariteit : 0

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 08, 2015 10:50 pm

Toen ze zelf ook aangaf verder te willen wandelen deed ik in mijn hoofd een vreugdesdansje. Ik was niet het type mijn zin door te drijven, wel als ik dacht dat iets beter was maar niet over banale dingen. Laten we zeggen alleen als ik geloofde dat het in de andere persoon hun bestwil was.
Als ze plots stop kijk ik haar even vreemd aan. "Nou als je de eendjes wilt voeren laat mij je niet tegenhouden," plaag ik haar als ik zie hoe ze de rond aan het kijken was.
Tewijl ze voor zich uitstaarde keek ik ongegeneerd naar haar. Telkens als ik met meisje praatte of rondhing was er altijd deze.. enge , gelijkeniss met Alex, en ik merkte het vaak pas veel te laat. Maar dit meisje leek in de verste verte niet op Alex met haar blonde, stijle haren. En haar persoonlijkheid leek ook niet op die van Alex, en toch twijfelde ik of dit wel zo goed was.
Terug naar boven Ga naar beneden
felicity megan smoak

felicity megan smoak


Aantal berichten : 15
Populariteit : 0

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimema nov 09, 2015 6:02 pm

Via het water blijf ik naar hem kijken. Wat zou er omgaan in dat hoofd van hem? Hij lijkt ver weg in zijn gedachten, want hij blijft naar me staren.
Er komt een glimlach op mijn gezicht. "Nou als je de eendjes wilt voeren laat mij je niet tegenhouden,". Ik schrok even van zijn opmerking en kijk hem aan. Ik lach en geef hem plagend een duw. "Waar wilde je ze mee voeren dan?". Daar lijkt hij even over na te moeten denken. "Je kan ze met jezelf voeren" zegt hij met een knipoog en geeft me plagend een duw terug. Ik lach en hou me vast aan zijn arm zodat ik niet omval. Onbewust laat ik mijn hand op zijn arm rusten. In mijn hoofd gaat er nu van alles om. De warmte van zijn huid voelde fijn en ik was blij dat de wind in me gezicht blies. Ik besloot me eens dapper te gedragen en ging een stap dichter bij hem staan, afwachtend op wat hij zou gaan doen. Maar nog voor ik nog iets kon doen rende er een hond op me af die tegen me opsprong en ik viel achterover...
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth Diodoros
District IV Bravery
Seth Diodoros


Aantal berichten : 16
Populariteit : 0

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimema nov 09, 2015 10:13 pm

Ik sla mijn hand voor mijn mond uit schock en om mijn lach te verbergen zodra ik de hond tegen haar zie aanspringen. Ja die belandde het water in.
Nog geen second later zat ze er ook gewoon in, de hond huppelde vrolijk aan de oever van het water en ging er toen weer van door.
Voorzichtig stap ik het ook het, gelukkig, ondiepe water in en steek mijn hand naar haar uit. "Ik zei eendjes voeren , niet een eendje worden schat," grinnikte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
felicity megan smoak

felicity megan smoak


Aantal berichten : 15
Populariteit : 0

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimema nov 09, 2015 10:50 pm

Voor ik er erg in had lag ik in het water. Op de kant zie ik de hond rond lopen en dan weg gaan, maar nog erger...Seth die lacht. Hij stapt het water in, "Ik zei eendjes voeren , niet een eendje worden schat,", en hij strekt zijn hand naar me uit. Dat had hij beter niet kunnen doen. Ik pak zijn hand aan en trek hem onderuit het water in. "wat zei je schat?" zeg ik lachend en zie hoe hij me aankijkt.
Ik kijk hem uitdagend terug aan, met een grote lach op me gezicht. Hij zag er sexy uit zo, door zijn natte shirt kan ik nu zijn spieren beter zien.
Even denk ik aan Oliver.. hoe vaak ik hem wel niet shirtless zag, bezig met zijn oefeningen.
Ik dwong mezelf er niet meer aan te denken en wil uit het water stappen maar Seth trekt me terug waardoor ik weer op me billen in het water val. Hij lacht en stapt zelf het water uit. Hij steekt nogmaals zijn hand naar me uit en deze keer pak ik hem netjes aan en hij trekt me omhoog het water uit.
"Dankje" zeg ik met iets wat rode wangen. Mijn hand in de zijne voelt best goed en ik laat hem dan ook niet los. Ik kijk naar zijn natte shirt "misschien moet je die maar uitdoen" zeg ik met een knipoog, ik kon het toch zeker proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth Diodoros
District IV Bravery
Seth Diodoros


Aantal berichten : 16
Populariteit : 0

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 10, 2015 12:54 am

Ik keek haar even geschokt aan en schoot dan in de lach. "Je genereren is niet iets dat jij veel doet hé. Maar goed wie vraagt die krijgt," zeg ik met een knipoog, en trek in een vloeiende beweging mij shirt over mijn hoofd, helaas moest ik daarvoor haar hand jammer genoeg loslaten, en hem zomaar terug vastnemen leek me raar om te doen.
"Ik stel wel voor dat jij niets uittrekt, teminste liever niet in het openbaar." Ik grinnik maar ril even. "Hmm mischien moeten we volgende keer zwemmen als het iets warmer is," lach ik. " en dan meteen met wat geschiktere kledij."
Terug naar boven Ga naar beneden
felicity megan smoak

felicity megan smoak


Aantal berichten : 15
Populariteit : 0

Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 10, 2015 11:03 am

Seth Diodoros schreef:
"Je genereren is niet iets dat jij veel doet hé. Maar goed wie vraagt die krijgt,"
Ik kijk naar hem, zou hij gaan doen wat ik denk dat hij gaat doen?
Nog voor ik er erg in had laat hij mijn hand los en trekt in een vloeiende beweging zijn shirt over zijn hoofd. Ik staar naar hem en zijn sixpack. Zacht leg ik mijn hand op zijn buik om zijn spieren te voelen en ondanks dat hij nat is voelt hij warm aan.
Seth Diodoros schreef:
"Ik stel wel voor dat jij niets uittrekt, teminste liever niet in het openbaar."
Ik lach, "is dat een uitnodiging?" zeg ik met een knipoog. Schaamte ken ik momenteel niet echt. Hij heeft me in het water zien vallen, ik heb hem het water ingetrokken en we zijn nu beiden nat, veel erger kan het niet meer worden.
Seth Diodoros schreef:
"Hmm mischien moeten we volgende keer zwemmen als het iets warmer is, en dan meteen met wat geschiktere kledij."
Ik kan niks anders dan lachen. "iemand kan niet tegen de kou". Hij kan er beter tegen dan ik, want ondanks dat ik al mijn kleren wel nog aan heb ril ik. De wind op mijn natte kleren en huid maakt dat ik kippenvel krijg en ik heb bewondering voor hem. Hij staat daar zonder shirt, omdat ik het hem vroeg.
Zonder dat ik het doorhad keek ik nog steeds naar zijn sixpack en lag mijn hand nog op zijn buik. Zacht trek ik mijn hand terug en kijk blozend naar zijn gezicht. "Laten we gaan lopen, misschien dat we dan wat sneller opdrogen".
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Grasveld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Grasveld
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Skylark Universe :: Outside :: Het Grasveld-
Ga naar: