Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar
Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar
Skylark Universe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hallo iedereen! Welkom op het nieuwe forum: Skylark Universe © | Je kunt hier een account aanmaken en met verschillende mensen genieten van het roleplayspel! | Vergeet niet om eerst goed de regels door te lezen! |

 

 Het Grasveld

Ga naar beneden 
+4
Illiyana
Nessie Cullen
Alice Rose Bell
Clary Fray
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Clary Fray
District IV Bravery
Clary Fray


Aantal berichten : 27
Populariteit : 11
Leeftijd : 28
Woonplaats : New York

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimezo nov 01, 2015 5:58 pm

Het Grasveld Het_Grasveld

Het grasveld wordt gebruikt om gezellig te picknicken, maar door de week zou ik daar niet naar toe gaan, want dan oefenen de jagers uit District IV hun nieuwe kunsten.


Laatst aangepast door Clary Fray op zo nov 01, 2015 6:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://skylarkuniverse.actieforum.com
Nessie Cullen
District III Fidus
Nessie Cullen


Aantal berichten : 41
Populariteit : 0

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimezo nov 01, 2015 6:33 pm

ik keek even rond en ging in het gras zitten. de zon scheen lekker en ik genoot van de frisse lucht. ik hoopte dat ik wat vrienden kon maken. was het wel een beetje zat steeds de zelfde mensen te zien en nieuwe mensen ontmoeten vond ik altijd fijn. ik deed mijn hoofd omhoog en keek in de zon met mijn gezicht en deed mijn ogen dicht. even genieten
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Rose Bell
District IV Bravery
Alice Rose Bell


Aantal berichten : 22
Populariteit : 5

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimezo nov 01, 2015 8:12 pm

De zon scheen hoog aan de hemel en het was best warm voor de tijd van het jaar. In mijn korte broek en topje liep ik over het gras. Ik zag een meisje zitten en keek even naar haar maar besteedde verder niet echt aandacht aan haar en trok me wapens en oefende met gooien. Ik gooi mijn messen in een boom, rende er heen en trok ze er weer uit. Op de weg terug naar mijn plek om hetzelfde te herhalen maakte ik een radslag gevolgt door een koprol, alsof ik mensen ontweek die mij probeerde te ontwijken. Nouja..mensen..? eerder zombies maar dat kon ze toch niemand vertellen.
Ik besluit te blijven oefenen, wie weet wanneer het weer eens van pas kon komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nessie Cullen
District III Fidus
Nessie Cullen


Aantal berichten : 41
Populariteit : 0

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimezo nov 01, 2015 8:19 pm

ik keek naar het meisje en mijn handen begonnen toch te jeuken.
ik had al lang niet meer geoefend.
ik stond op en liep naar haar toe.
"zou ik mee mogen oefenen alsjeblieft?"
ik hoopte dat het mocht
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Rose Bell
District IV Bravery
Alice Rose Bell


Aantal berichten : 22
Populariteit : 5

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimezo nov 01, 2015 8:23 pm

ik keek op nadat ik mijn laatste mes in de boom had gegooid en keek het meisje aan.
"heey, ik ben alice" en steek mijn hand uit naar haar.
"natuurlijk mag je mee oefenen, het is een vrij land" zeg ik haar lachend "heb je eigen wapens of wil je van mij lenen?"
ik wacht niet echt op antwoord en haal mijn messen weer op. Ik weet dat ik moet blijven oefenen, niet alleen met wapens maar ook aan mijn conditie.
Wanneer ik terug kom bij het meisje kijk ik haar weer aan. "al een keuze kunnen maken? en vind je het erg om straks aan je conditie te werken? ik ga namelijk zo een lang stuk rennen..." zeg ik haar en zie haar even twijfelen. "je bent nergens toe verplicht natuurlijk" en ik glimlach naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nessie Cullen
District III Fidus
Nessie Cullen


Aantal berichten : 41
Populariteit : 0

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimezo nov 01, 2015 8:28 pm

"nee, jouw messen zijn in orde" zei ik toen ze haar messen uit de boom haalde.
ik keek haar aan en glimlachte toen ze zei of ik mee ging rennen
"prima, maar ik ben best wel snel hoor" grapte ik
eigenlijk was het een beetje waar, maar ik wist niet of ik haar kon vertrouwen althans, ze leek mij aardig.
een stukje rennen was wel lekker nu en ik had nu iemand om samen mee te rennen
Terug naar boven Ga naar beneden
Illiyana
District II Wisdom
Illiyana


Aantal berichten : 15
Populariteit : 0
Leeftijd : 38

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimema nov 02, 2015 9:39 pm

Illiyana hoopte de drukte van de stad te ontlopen. Waarom was ze ook van huis weggegaan en waarom waagde ze zich in het onbekende? Via de laatste huizenrij kwam ze aan een grasvlakte.
Heerlijk, even weg van alles. Diep zuchtend sloot ze de ogen en concentreerde zich op de geluiden rondom zich. Ze schrok dan ook even toen ze vrouwenstemmen hoorde. Ze kwamen van dichtbij. Mensen! Ze verstopte haar donkerrode haren onder de kap van haar mantel.
Illiyana's ogen speurden de vlakte af. Aan de andere kant zag ze twee meisjes staan aan een boom. In hun handen hielden ze voorwerpen die de zonnestralen van die dag weerkaatsten.
Toen een van hen een glinsterend voorwerp naar de boom gooide, bleef het er even in steken. Een wapen!
Geschrokken deed ze een stap achterwaarts. Moest ze vluchten? Moest ze blijven?
Haar hart klopte luid in haar keel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Levesque
District II Wisdom
Hazel Levesque


Aantal berichten : 10
Populariteit : 0
Woonplaats : Camp Jupiter, San Fransico Bay, California

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimema nov 02, 2015 9:48 pm

Illiyana schreef:
Illiyana hoopte de drukte van de stad te ontlopen. Waarom was ze ook van huis weggegaan en waarom waagde ze zich in het onbekende? Via de laatste huizenrij kwam ze aan een grasvlakte.
Heerlijk, even weg van alles. Diep zuchtend sloot ze de ogen en concentreerde zich op de geluiden rondom zich. Ze schrok dan ook even toen ze vrouwenstemmen hoorde. Ze kwamen van dichtbij. Mensen! Ze verstopte haar donkerrode haren onder de kap van haar mantel.
Illiyana's ogen speurden de vlakte af. Aan de andere kant zag ze twee meisjes staan aan een boom. In hun handen hielden ze voorwerpen die de zonnestralen van die dag weerkaatsten.
Toen een van hen een glinsterend voorwerp naar de boom gooide, bleef het er even in steken. Een wapen!
Geschrokken deed ze een stap achterwaarts. Moest ze vluchten? Moest ze blijven?
Haar hart klopte luid in haar keel...

Zodra ik het grasveld op loop bots ik tegen iemand aan. Met de nodige moeite weet ik mezelf overeind te houden.
"Het spijt me!" zeg ik geschrokken tegen het roodharige meisje waar ik tegen op gelopen ben. "Heb ik je pijn gedaan? Ben je nog heel?" Ik moest echt wat beter uit gaan kijken, op deze manier was het voor de monsters wel erg makkelijk om te te grazen te nemen natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illiyana
District II Wisdom
Illiyana


Aantal berichten : 15
Populariteit : 0
Leeftijd : 38

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimema nov 02, 2015 10:26 pm

Hazel Levesque schreef:

Zodra ik het grasveld op loop bots ik tegen iemand aan. Met de nodige moeite weet ik mezelf overeind te houden.
"Het spijt me!" zeg ik geschrokken tegen het roodharige meisje waar ik tegen op gelopen ben. "Heb ik je pijn gedaan? Ben je nog heel?" Ik moest echt wat beter uit gaan kijken, op deze manier was het voor de monsters wel erg makkelijk om te te grazen te nemen natuurlijk.


De zenuwen besluipen me terwijl ik twijfelen naar het duo blijf staren.
Onverwacht voel ik een zware impact langs achteren naderen. Onvoorbereid valt mijn lichaam tegen de grond. Gelukkig kan ik nog net mijn handen uitstrekken. Wel heb je!
Ik draai me vliegensvlug om in de hoop mijn naderende vijand in de ogen te kunnen zijn en een volgende aanval te voorkomen. Ik ben dan ook verrast dat er geen razende krijger voor mij staat, maar een meisje dat al even geschrokken lijkt als ikzelf. Moet ik iets zeggen?
'Het spijt me!' Haar stem klink vriendelijk en de boodschap lijkt oprecht. En toch blijf ik argwanend. Ik ken de reputatie van die grasveld maar al te goed. 'Heb ik je pijn gedaan? Ben je nog heel?'
In mijn hoofd zie ik mezelf in stukken op de grond liggen. Het beeld doet me glimlachen. Ik en mijn verbeelding altijd. 'Nee hoor, het gaat best.' Zou zij een krijger zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nessie Cullen
District III Fidus
Nessie Cullen


Aantal berichten : 41
Populariteit : 0

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimema nov 02, 2015 10:31 pm

Ik hoorde opeens stemmen en draaide me om.
Een meisje was tegen een ander iemand gebotst.
Ik liet mijn mes vallen en liep naar hun toe. Ik merkte dat het meisje met de mantel geschrokken was van het oefenen.
" Het spijt me vreselijk. Ik wist niet dat je het eng vond dat we met wapens oefende. Kan ik iets doen om het goed te maken? " vroeg ik vriendelijk. Ik wou haar echt niet laten schrikken. Blijkbaar kon ik dat goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Illiyana
District II Wisdom
Illiyana


Aantal berichten : 15
Populariteit : 0
Leeftijd : 38

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimema nov 02, 2015 10:38 pm

Nessie Cullen schreef:
" Het spijt me vreselijk.  Ik wist niet dat je het eng vond dat we met wapens oefende.  Kan ik iets doen om het goed te maken? "

Eng? Doodsbenauwd ben ik. Ik haal diep adem en bemerk dat ik betrapt ben.
'Ben jij een krijger? Je weet wel... een jager uit het vierde district?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nessie Cullen
District III Fidus
Nessie Cullen


Aantal berichten : 41
Populariteit : 0

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimedi nov 03, 2015 7:32 am

ik schudde mijn hoofd "hybride, district drie. en jij" vroeg ik vriendelijk.
terwijl ik haar een hand wou geven.
ik snapte wel dat ze dacht dat ik een krijger was maar soms vond ik het gewoon fijn om te oefenen met conditietraining of gewoon met wapens.
ja, je wist nooit wat er op de loer lag qua gevaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Rose Bell
District IV Bravery
Alice Rose Bell


Aantal berichten : 22
Populariteit : 5

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimedi nov 03, 2015 10:26 am

Ik kijk naar het meisje dat wegrende. Was ze al klaar met oefenen? Beetje onbeleefd dan.. Tot ik zie dat ze naar 2 andere meiden loop en ik volg haar.
'hooi, mijn naam is alice' stel ik mezelf met een glimlach voor.
'je hoeft niet bang voor me te zijn hoor, ik doe je niks'.
Je bent niet het soort waaar ik op jaag, al zeg ik dat natuurlijk niet hardop.
'als je je niet veilig voelt, wil ik je altijd wel helpen hoor' stel ik voor met een glimlach. Ik kon haar misschien wel verdedigings lessen geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illiyana
District II Wisdom
Illiyana


Aantal berichten : 15
Populariteit : 0
Leeftijd : 38

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimedi nov 03, 2015 3:42 pm

Nessie Cullen schreef:
"hybride, district drie. en jij"


Het meisje sta haar hand uit. Een beetje teleurgesteld deed ik hetzelfde. 'District twee.' Ik had gehoopt dat ze me zou kunnen helpen. 'Ik zag je bezig met je wapens.'

Tot mijn verbazing zag ik dat ze geen van de werpmessen met zich had meegebracht. Het blonde meisje waarmee ze aan het oefenen was geweest volgde haar.

Alice Rose Bell schreef:
'hooi,  mijn naam is alice. Je hoeft niet bang voor me te zijn hoor,  ik doe je niks. Aals je je niet veilig voelt,  wil ik je altijd wel helpen hoor.

Ik voel hoe mijn hart een seconde sneller slaat. Een jager!

'Ik ben Yana. Woord gaat in de stad dat hier jager oefenen op allerhande technieken?' Hoe ik het ook verwoord, het klinkt allemaal zo stom nu in mijn hoofd. 'Ik heb je hulp nodig. Kan jij mij leren vechten met wapens?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Rose Bell
District IV Bravery
Alice Rose Bell


Aantal berichten : 22
Populariteit : 5

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimedi nov 03, 2015 3:56 pm

Ik kijk het meisje evem aan.. Ze lijkt wat zenuwachtig.
Ik knik 'natuurlijk wil ik je daarmee helpen. Heb je al eerder gevochten met wapens?' vraag ik haar met een glimlach.
Als ze nieuw is wil ik het haar niet te moeilijk maken en ik strek mijn hand naar haar uit met mijn messen. 'je kunt hiermee oefenen als je wilt? Of heb je eigen?'
Voor zover ik kon zien had ze dat niet, maar je wist maarnooit. Ik glimlach haar bemoedigend toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illiyana
District II Wisdom
Illiyana


Aantal berichten : 15
Populariteit : 0
Leeftijd : 38

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimedi nov 03, 2015 4:15 pm

Alice Rose Bell schreef:
'natuurlijk wil ik je daarmee helpen.  Heb je al eerder gevochten met wapens?'

Ze stak de messen in mijn richting

Alice Rose Bell schreef:
'je kunt hiermee oefenen als je wilt? Of heb je eigen?'

Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb leren vechten met Vuur en Aardebeheersing.' Tot enkele maanden geleden had ze zichzelf gek verklaard. 'Maar ik moet me voorbereiden op gevechten van man tegen man. Mijn elementen zijn nog te zwak om snel en krachtig te reageren op herhaalde aanvallen.' Ze had nog veel te leren alvorens ze de confrontatie met haar vijand aan kon gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nessie Cullen
District III Fidus
Nessie Cullen


Aantal berichten : 41
Populariteit : 0

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimedi nov 03, 2015 4:32 pm

ik keek haar aan
"natuurlijk wil ik je helpen, zeg maar wat ik kan doen.
je mag ook gewoon naar me toekomen voor een praatje of alles wat je wilt.
ik ben Nessie by the way" ik gaf haar een hand en glimlachte
ik merkte dat ik nog een kleine mes in mijn zak had en pakte die.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Rose Bell
District IV Bravery
Alice Rose Bell


Aantal berichten : 22
Populariteit : 5

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimedi nov 03, 2015 4:38 pm

'vuur en aarde beheersing? Dat lijkt me moeilijker dan dit'. Niet dat ik iets te klagen had... Niet veel mensen konden zeggen dat ze hunlichaam konden verlaten om zo tegen zombies te vechten.
'zou je mij dat kunnen leren? Of kan niet iedereen zoiets? '. Het leek me wel leuk om zoiets tekunnen..
Wanneer ze de messen aanneemt pak ik voor mezelf we 2 uit me laarzen.
' ik wil eerst zien hoever je al bent? Is dat okay voor jou? '. Wanneer ik haar onzeker zie knikken ga ik verder.
' ga maar in positie staan en val me aan' zeg ik haar met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Illiyana
District II Wisdom
Illiyana


Aantal berichten : 15
Populariteit : 0
Leeftijd : 38

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimedi nov 03, 2015 4:52 pm

Alice Rose Bell schreef:
'vuur en aarde beheersing?  Dat lijkt me moeilijker dan dit. Zou je mij dat kunnen leren? Of kan niet iedereen zoiets? '

Ik grinnik schaapachtig. Ze reageert helemaal zoals ikzelf deed enkele maanden geleden. 'Ik ben een Liourain, blijkbaar zit het in ons om connectie te maken met de elementen.'
Hoe hadden Rheya en Xsfona het me ook weer aangeleerd? 'Concentreer je op het element. Sluit je af van alle elementen rond je en zuig je vast aan de energie die in het element leeft.' Gemakkelijk gezegd natuurlijk.
'Stervelingen kunnen het aanleren als ze beschikken over magieversterkers. Maar die zijn schaars.'

Ik neem de messen aan die ze me aanreikt. Ze voelen lichter dan ik ze me voorstelde.

Alice Rose Bell schreef:
' ik wil eerst zien hoever je al bent? Is dat okay voor jou? Ga maar in positie staan en val me aan'

Glimlachte ze nu echt? Verbaasd keek ik naar Nessie. 'Je aanvallen?' Nessie reageert enkel met een aanmoedigende knik. Het vierde meisje bij ons stond er al even verwonderd bij. Moet je dat niet eerst op bomen of balen stro oefenen?

Ik hou mijn hand in een vuist en omklem het vest. Moet ik er nu mee gooien en hakken? Ik doe een stap naar voren maar aarzel even. Wat als ik haar raak en verwond? Alices ogen kijken me ongeduldig aan. Met een grote stap voorwaarts hef ik mijn rechterarm omhoog waarin ik het wapen vast heb. Terwijl ik op haar schouder richt sluit ik mijn ogen reflexmatig. Ik hoop maar dat ik haar niet verwond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Rose Bell
District IV Bravery
Alice Rose Bell


Aantal berichten : 22
Populariteit : 5

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimedi nov 03, 2015 5:23 pm

Illiyana schreef:

'Stervelingen kunnen het aanleren als ze beschikken over magieversterkers. Maar die zijn schaars.'
magieversterkers.. zou dat hetzelfde zijn als de lijnen die ik zie? ik zou het er eens over hebben met de anderen..

Illiyana schreef:
'Je aanvallen?'
Ik glimlach "jazeker aanvallen, hoe kan ik anders weten hoe goed je bent? "

Ik zie hoe ze van haar hand een vuist maakt en het vest omklemt. Dat doet ze goed.
Wanneer ze naar voren stapt zie ik dat ze twijfelt... daar ga ik haar zo dus over aanspreken.. wanneer je twijfeld heeft de ander een voordeel.
Ik kijk haar een beetje ongeduldig aan... afwachtend wat ze gaat doen.

Ze zet een grote stap richting mij en heft haar arm op waarin ze het wapen heeft. Als in een reflex gooi ik me arm omhoog en blokkeer haar aanval. Haar mes land op die van mij, en even voel ik een trilling door me arm. Ze heeft kracht.

Ik glimlach naar der maar dan zie ik dat ze haar ogen gesloten heeft.
"je mag je ogen openen hoor, ik leef nog" zeg ik lachend.
"je hebt best veel kracht, maar je twijfeld teveel... als ik je vijand was geweest had ik die aarzeling gebruikt om mijn mes in je te zetten."
ik hoopte maar dat ik haar niet bang maakte, ik wilde haar oprecht helpen.
"wil je het nog eens proberen?" vraag ik haar dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Illiyana
District II Wisdom
Illiyana


Aantal berichten : 15
Populariteit : 0
Leeftijd : 38

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimedi nov 03, 2015 6:20 pm

Alice Rose Bell schreef:
"je mag je ogen openen hoor, ik leef nog"

Beschaamd open ik mijn ogen. Maar de glimlach van Alice stelt me gerust.

Alice Rose Bell schreef:
"je hebt best veel kracht, maar je twijfeld teveel... als ik je vijand was geweest had ik die aarzeling gebruikt om mijn mes in je te zetten. Wil je het nog eens proberen?"

Ze is veel vriendelijker dan het beeld dat ze in de kroeg geschetst hadden van de jagers uit haar district. Meisje, die lui mijdt je beter met een poppengezichtje als het jouwe.
'Ja, ik zoek nog een manier om de zenuwen uit de weg te gaan.' Ze moest eens weten dat ik voorbestemd ben om te gaan moorden. De oorlog nadert snel... 'Hoe doodt je een levend wezen zonder aarzelen?' Het klinkt toch vreemd; praten over wezens doden en dan technieken oefenen op haar. Ze ziet er te lief uit om te doden. Ik zal in haar een vijand moeten leren zien alvorens ik haar pijn kan doen.
Ik neem het vest terug in een vaste grip. Zou Xiandrei dolken voor mij kunnen laten maken? Ze liggen alvast beter in de hand dan de slagzwaarden van onze soldaten of de boog van Xenia.
'Hoe lang oefen jij al?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Levesque
District II Wisdom
Hazel Levesque


Aantal berichten : 10
Populariteit : 0
Woonplaats : Camp Jupiter, San Fransico Bay, California

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimedi nov 03, 2015 6:22 pm

Ik kijk toe hoe Alice en Nessie het meisje met messen om leren gaan, omdat ze daar om gevraagd had. Gelukkig had ze het niet als een persoonlijke aanval gezien, want het ging echt per ongeluk. Ik had niet zo de behoefte om met de meiden mee te doen, ik vecht genoeg thuis op Kamp Halfbloed. Het gesprek tussen de meiden over elementaire magie had ik maar zo half gevolgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Rose Bell
District IV Bravery
Alice Rose Bell


Aantal berichten : 22
Populariteit : 5

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimedi nov 03, 2015 8:41 pm

Illiyana schreef:

'Ja, ik zoek nog een manier om de zenuwen uit de weg te gaan.'
ik lach haar toe. "Het duurde bij mij ook eventjes voor ik geen zenuwen meer had hoor."

Illiyana schreef:
Hoe doodt je een levend wezen zonder aarzelen?'
ik kijk haar even aan.. zou ze? dan bedenk ik me dat ze levend wezen zei. Daarbij als ze een zombiejager was zou ik dat weten.
"Daar heb ik helaas geen antwoord op. Hoe graag ik ook zou willen". Even denk ik na over hoe ik zombies kan doden, ookal lijken ze soms op mijn vrienden of familie.
"ik denk dat je het van je af moet zetten, snap je? het klinkt misschien makkelijk of juist vervelend, maar ik denk dat ze op dat moment niet meer moet zien als levend wezen..."
Als ik het terug zou luisteren van mezelf zou ik beseffe hoe raar dat eigenlijk wel niet klinkt. Ik glimlach verontschuldigend. "sorry"

[quote="Illiyana"'Hoe lang oefen jij al?'[/quote]
Daar moest ik even over nadenken.. hoelang ben ik nu al een zombiejager? "eigenlijk nog niet zo heel lang, ik denk een klein jaartje". Ik denk terug aan het afgelopen jaar. de dag dat mijn ouders en zusje overleden en de dag dat ik cole ontmoette. De dag dat Kat me voorstelde aan het groepje van cole en hoe ik zo leerde wat ik was...wat ik kon.
Ik schud me hoofd om er niet meer aan te denken. "Maar ik moest wel snel leren..mijn leven hing, of eigenlijk hangt, er vanaf. Daarbij heb ik leermeesters die dit al jaren doen." Zeg ik haar glimlachend. "Jij kan dit ook, dat weet ik zeker. Kom dan proberen we het nog eens, ik sta mijn mannetje wel."
Ik kijk even naar het meisje dat tegen haar was aangebotst. "eey, wil je ook mee oefenen?" ik wilde haar niet buitensluiten en kijk haar even glimlachend aan waarna ik weer klaar ging staan met mijn messen in mijn handen, klaar om te reageren op Illiyana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illiyana
District II Wisdom
Illiyana


Aantal berichten : 15
Populariteit : 0
Leeftijd : 38

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimedi nov 03, 2015 8:58 pm

Alice Rose Bell schreef:
"Maar ik moest wel snel leren..mijn leven hing, of eigenlijk hangt, er vanaf. Daarbij heb ik leermeesters die dit al jaren doen."

Nog zo eentje die haar lot niet kende.Ik mag haar wel. Ze deinst niet weg voor mijn vreemde uiterlijk. Maar... Wat in de stad was niet vreemd? Ze had hier al meer diversiteit gezien dan de hele Gezworen Raad samen.
Ik merk dat ze afgeleid is. Aanvallen als iemand niet oplet is best laf. Ik herinner me wat Rheya me vertelt heeft over mijn moeder. Mijn oom had haar ook verraden zonder verpinken. Overgeleverd aan de vijand... Ik bevecht de tranen die in mijn ooghoeken opwellen. Het was zo oneerlijk allemaal!
Als er een ding is dat ik haat, is het onrecht. Leugens, bedrog. Allemaal teveel van dat!
Het meisje voor me verdween, het grasveld verdween. Ik voelde hoe mijn vrije hand tintelde en het vuurelement uit de aardkern omhoog trok. Een kern van energie vormde zich onder mijn huid.


Alice Rose Bell schreef:
'eey, wil je ook mee oefenen?'

Haar stem schuld me wakker, maar ze klinkt vele lager en mannelijker dan ik me herinner. Voor mij staat even niet meer het blonde meisje, maar mijn valse oom. Haar zachte glimlach krijgt een gemene grijns om zijn lippen.
'Hoe kon je?' Als een razende stort ik me op mijn oom. Net voor ik hem in de borst kan raken voel ik een krachtige greep om mijn pols grijpen.
Twee grote ogen staren me verrast aan terwijl ik mezelf afvraag wie er nu weer voor me staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Rose Bell
District IV Bravery
Alice Rose Bell


Aantal berichten : 22
Populariteit : 5

Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitimedi nov 03, 2015 11:52 pm

Het meisje lijkt in gedachten verzonken en haar ogen lijken vochtig te worden. Ik wil haar niet storen in haar denk wereld.
Als ik het andere meisjevraag of ze meedoet kijkt illiyana me weer aan.. Maar zelijkt.. Boos...
'hoe kon je' hoor ik haar zeggen en ze rent op me af, klaar me te steken met haar mes. Uit reflex pak ik haar pols vast en kijk haar verrast aan.
'wat is er? Wat heb ik verkeerd gedaan? '
Ik game gangen na maar kan zo snel niks bedenkwn. Ik laat haar pols weer los maar hou haar wel in de gaten mocht ze weer willen uit halen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Grasveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grasveld   Het Grasveld Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Grasveld
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Skylark Universe :: Outside :: Het Grasveld-
Ga naar: