Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hallo iedereen! Welkom op het nieuwe forum: Skylark Universe © | Je kunt hier een account aanmaken en met verschillende mensen genieten van het roleplayspel! | Vergeet niet om eerst goed de regels door te lezen! |

Deel | 

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Camille Wolfswater

Aantal berichten : 12
Populariteit : 5
Leeftijd : 20

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 8:27 pm

Net toen ik terug wilde gaan naar de common room kwam ik Zed tegen. Hij zag er boos uit. Woest, was misschien een betere omschrijving. Vast weer bonje gehad met mijn broer. Eigenlijk was het idioot. Mijn broertje gaf meer om mij dan ik om mezelf. Hij vond het namelijk vreselijk dat Zed mij na een one-night stand verlaten had, maar ik was dronken geweest en had er weinig van meegekregen, dus het interesseerde me eigenlijk bitter weinig. Ik had niets voor Zed gevoeld en hij ook niet voor mij en ik had me over het drama heen gezet. Ooit kwam er wel een nieuw iemand op mijn pad en hoewel het met Zed voor mij de eerste keer geweest was, wist ik zeker dat ik de volgende keer meer ging letten om mezelf en niet zomaar met een wildvreemd iemand in bed belandde.
'Kan je het zien,' snauwde Zed in mijn richting.
Ik was hem aan het aanstaren blijkbaar.
'Ja, heel goed zelfs. Beetje boos, schatje?'
Ik was niet bang voor hem. Ik voelde niets als ik hem zag. Een oppervlakkig persoon die een veel te hoge dunk van zichzelf had. Hoe had ik ooit, zelfs in een dronken bui, iets in hem kunnen zien? Eigenlijk was het een idioot.
'Dat irritante broertje van jou moet je echt eens aanspreken,' zij hij geïrriteerd.
'Ach,' zei ik poeslief. 'Heeft hij je pijn gedaan?'
Ik kreeg geen antwoord en lachte.
'Schrijf jij mij maar bij de lijst, want ik wil in het Quidditch team. Seeker, please.'
Ik gaf hem een kushandje en liep weg, met mijn schouder nog net die van hem aanrakend.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Luthien Snape
District I Allegiance

Aantal berichten : 30
Populariteit : 2
Leeftijd : 17

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 8:35 pm

Luthien had geen idee waar iedereen was gebleven en liep nog steeds gewoon maar wat rond. Ze kwam uit bij het grote meer en keek naar hoe de hemel weerspiegeld werd in het water, ze vond het een prachtig gezicht en genoot hiervan. Ze dacht aan vroeger aan toen haar moeder nog leefde toen haar vader nog redelijk gelukkig leek. Ze miste die tijd. Luthien moest er niet aan denken dat Ariana volgend jaar al klaar was met school en Luthien alleen zou achter blijven met haar vader. Dat zou heel erg moeilijk worden. Ergens wist ze ook wel dat ze ietjes beter behandeld werd dan Ariana, maar ze geloofde niet dat haar vader minder van ariana hield dan van haar.

Laatst aangepast door Luthien Snape op di nov 03, 2015 8:43 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Severus Snape
District I Allegiance

Populariteit : 0

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 8:40 pm

Severus had ontzettend veel van Lily gehouden tot zij hem met Ariana in de steek liet voor Potter. Severus wist het nog goed de dag dat hij beneden kan, Lily baby Ariana aan hem gaf en hem vertelde dat ze nooit meer terug zou komen, binnen twee jaar was ze dood. Als Severus dit van te voren had geweten had hij nooit een kind met Lily genomen. Die dag brak zijn hart in 10 duizend stukjes en was hij nooit meer dezelfde vader voor Ariana. Daarna ontmoeten hij Christina, een ontzettend knappe vrouw die alles voor hem en Ariana deed en waarmee hij Luthien kreeg. Voor een deel wist Christina zijn hart weer in elkaar te zetten. Nooit werd hij meer de oude en dat leverde vaak ruzies tussen de twee op, maar hij had wel veel van haar gehouden. Hij wist gewoon niet hoe hij zich moest uiten en wat hij moest doen. Hij had nooit iemand gehad die echt van hem hield en daarom had hij Christina nooit volledig toegelaten. Desalniettemin was het laatste restje goedheid wat hij in zich had samen met Christina gestorven.

Severus schonk de whisky voor zichzelf en voor Lucius in en nam plaats achter zijn bureau op zijn plek en keek naar het boekje dat Lucius hem gaf, hij schrok inderdaad van de drank die erin stond en vroeg zich af wat Lucius er in Merlijnsnaam wou mee doen. "Wat wil je hier precies mee doen Lucius?"Vroeg Severus toen met samen geknepen ogen. "Ik kan hem maken maar als ik gepakt word beland ik in Azkaban en mijn dochters in een weeshuis...Ik word gek van die meiden maar dat wil ik ook niet voor ze."Zei Severus toen en hij keek Lucius aan. Severus was bereid het te doen maar niet zonder een prijs.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lucius Malfoy
District I Allegiance

Relatie Relatie : Getrouwd met Narcissa Malfoy
Aantal berichten : 18

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 8:53 pm

Severus had gelijk. Het was een gevaarlijke drank, maar er zat niets anders op. Alleen Severus was voor deze taak te vertrouwen. Hij vroeg om een reden, maar ik was niet bereid deze te geven. Het was niet noodzakelijk om de reden voor drank te weten te komen. Ik wist dat hij het niet zonder prijs zou maken.
'Wat heb je nodig?,' zei ik, terwijl ik langzaam het glas whisky aan mijn lippen zette. Ik hoopte dat het geen hoge prijs zou zijn. Geld had ik zat en geld was een optie. Een paar duizend galjoens zou ik niet missen op bank. Het verbaasde me dat hij zijn dochters niet in een weeshuis wilde laten opgroeien. Het was overduidelijk dat hij niet meegaand met die twee was, maar toch was een diepere reden dat hij niet wilde dat dat gebeurde. Allerlei gedachten flitste door mijn hoofd over de betaald prijs die Severus wilde zien. Ik hoopte niet dat hij wilde dat ik dacht, want ik zou dat ten alle tijden weigeren.
Ik keek Severus voor een paar seconden aan, toen ik mijn blik richtte naar de vuurrode openhaard, toen ik eindelijk een zachte groene kleur zag opkomen. Het kon beginnen....

District I Allegiance

Aantal berichten : 38
Populariteit : 165

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 9:01 pm

Ik draaide me naar Ginny om en omsloot mijn handen rond haar rozige vingers. De duisternis omhulde haar fijne gezicht die me bezorgd aankeek. Ik moest natuurlijk weten dat ze haar heel wat vragen ging bijstellen omtrent het voorval van mij en Zed maar ik besloot om het voorlopig voor mezelf te houden. Ik had geen zin om een onschuldig meisje in mijn conflicten te betrekken dat ik amper kende en dat was ook niet het heen wat ze verdiende. Maar was dit uiteindelijk wel wat ik wou? Iedereen en alles rond me heen afsluiten omdat er zo nodig een klootzak mijn leven moest verzieken?
"Ginny," begon ik. "Ik en Zed hebben een verleden maar op dit moment kan ik je niet meer vertellen. Hoe graag ik ook wil, " Ik zweeg abrupt en zoch naar de juiste woorden.
"Ik weet dat ik je nu dingen zal vragen die heel vreemd zal overkomen maar dit is om jou veiligheid. Wat er toen is gebeurd mag zich niet herhalen bij jou of bij een iemand anders. Wat dat verdienen meisje niet. Maar ik mag je niet langer meer zien in het openbaar. Zed zal dan denken dat ik afstand van je heb genomen en voorlopig lijkt me dit goed."
Ik boog mijn gezicht naar beneden en staarde naar mijn handen die beschermend over de hare lach. O, wat kon ik Zach hierom vervloeken.

Aantal berichten : 8

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 9:04 pm

Ik stond voor de open haard, terwijl ik wachtte op de langzame tikken van de eenzame klok in de grote woonkamer. Het was donker en grijs en tegen de ramen sijpelde de trieste regendruppels. Ik had mijn stok vurig in mijn hand geklemd. Het ging automatisch, ook al dreigde er geen gevaar, maar na jaren van vier muren en mijn eigen gekheid verwachtte je het ergste in de makkelijkste situaties. De kus van elke dementor zorgde ervoor dat een stukje van je geheugen aangetast werd. Het was geen leugen dat ik mijn hele leven al labiel was. Ik wilde erkenning en ik was een Black. Later een Lestrange, maar ik deed mijn familienaam nog steeds eer aan. Dat Lucius Malfoy nu mijn schoonbroer was, zorgde voor goede positiviteit in de familie. Hij was rijk, had een goede positie in de tovenaarswereld, had een goede naam en voor mijn jongere zusje was hij een goede match. Ze zou na al die jaren niet meer anders willen. Ze was al vanaf de eerste klas verliefd geweest op deze man met zijn blonde wapperende haren.

Voordat hij op weg was gegaan naar onze oude school had hij me de opdracht gegeven om te wachten tot de klok 8 uur sloeg. Ik was ongeduldig en maakte rare bewegingen door de woonkamer, totdat het familiewapen van de familie Malfoy uit de klok kwam en een akelig geluid achter liet door de ruimte. Het was tijd...
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Severus Snape
District I Allegiance

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 9:08 pm

Ariana is al 17 dus die zal niet naar een tehuis hoeven, maar dat je haar wel helpt met het krijgen van een woonruimte als ik naar Azkaban moet. Luthien is 15, ze is de makkelijkste van de twee en de rustigste. Ze mag Narcissa erg graag, ik wil dat je voor haar zorgt of dat beter gezegd Narcissa voor haar zorgt tot ze volwassen is. Ik wil dat je ervoor zorgt dat ze niet op straat belanden of in een weeshuis. De kans is klein dat ik gepakt word, maar toch."Zei Severus toen. Hij was kil, hatelijk en niet de vader van het jaar. Maar dit lot gunde hij zijn kinderen absoluut niet. "Ik wil dat je de onbreekbare eed aflegt en dan maak ik de drank voor je zoveel als je wilt, maar wel in dit weekend want dat kan ik niet hier op kantoor maken. Dat zal ik in mijn eigen huis moeten doen."zei hij toen serieus tegen Lucius. Hij verwachten niet dat het nodig was dat Lucius als een soort voogd zou functioneren maar toch. "Ze is naïef makkelijk beïnvloedbaar, je zal haar zelfs zover kunnen krijgen de kant van de heer van het duister te kiezen."voegde hij er nog aan toe. Zijn dochters waren beiden ontzettend slim, maar ontzettend makkelijk kon je ze laten doen wat je maar wilde dat wist Sneep als geen ander. Hij keek nog naar het lijstje. "Het kan in een week klaar zijn...ik ga ervan uit dat de kosten van de ingerdienten geen probleem zijn? Sommige zijn erg duur..."zei hij langzaam. Hij keek met opgetrokken wenkbrauwen naar het vuur dat groen kleurde.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ginny Weasley
Topschrijver
Topschrijver

Aantal berichten : 46

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 9:15 pm

Severide Wolfswater schreef:
Ik draaide me naar Ginny om en omsloot mijn handen rond haar rozige vingers. De duisternis omhulde haar fijne gezicht die me bezorgd aankeek. Ik moest natuurlijk weten dat ze haar heel wat vragen ging bijstellen omtrent het voorval van mij en Zed maar ik besloot om het voorlopig voor mezelf te houden. Ik had geen zin om een onschuldig meisje in mijn conflicten te betrekken dat ik amper kende en dat was ook niet het heen wat ze verdiende. Maar was dit uiteindelijk wel wat ik wou? Iedereen en alles rond me heen afsluiten omdat er zo nodig een klootzak mijn leven moest verzieken?
"Ginny," begon ik. "Ik en Zed hebben een verleden maar op dit moment kan ik je niet meer vertellen. Hoe graag ik ook wil, " Ik zweeg abrupt en zoch naar de juiste woorden.
"Ik weet dat ik je nu dingen zal vragen die heel vreemd zal overkomen maar dit is om jou veiligheid. Wat er toen is gebeurd mag zich niet herhalen bij jou of bij een iemand anders. Wat dat verdienen meisje niet. Maar ik mag je niet langer meer zien in het openbaar. Zed zal dan denken dat ik afstand van je heb genomen en voorlopig lijkt me dit goed."
Ik boog mijn gezicht naar beneden en staarde naar mijn handen die beschermend over de hare lach. O, wat kon ik Zach hierom vervloeken.

Ik moest even slikken om wat hij zei, maar ik begreep hem wel. Ik ging rustig naast hem zitten op het bankje. Ik wist even niet hoe ik moest beginnen, maar toch begon ik met praten. ''Ik snap dat jullie een verleden hebben, maar laat je je nu echt door hem naar beneden halen?'' Ik leunde zachtjes tegen zijn schouder aan. ''Ik weet niet wat er speelt, en je hoeft het me ook niet te vertellen als je dat niet wilt. Maar ik ben niet bang voor hem.'' zei ik rustig tegen hem. Als ik hem niet in het openbaar mag of kan zien.. moeten we dit dan stiekem gaan doen? ''Wat wil je doen? Wil je mij helemaal niet meer zien? Of wil je mij niet in het openbaar zien..'' Ik hoopte dat hij begreep wat ik probeerde te zeggen. Ik tilde zijn hoofd omhoog zodat ik hem in zijn mooie ogen aan kon kijken. ''Ik bedoel.. Wil je stiekem gaan afspreken omdat Zed dan zal denken dat je mij niet ziet?? Tenminste als je dat wilt..'' Ik keek hem twijfelend in zijn ogen aan. Hopend dat hij niet het verkeerde antwoord geeft. Want hoe dit voelt, dat voelt goed. En dat zal ik graag nog een tijdje willen houden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Zed Skylar
District I Allegiance

Aantal berichten : 33
Populariteit : 25

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 9:21 pm

Het deed me niets.
Helemaal niets.
Ze was voor me zoals elke andere meid voor me is of is geweest.
Zoals slagroom bij warme chocolademelk. Een leuk extra iets om jezelf te verwennen, maar na één keer opgebruikt. En zo kon je die nacht het best beschrijven.
Gebruikt. Op. Weg.
Maar ze wilde in het team en dat was iets. Ik hoop alleen maar dat haar ogen beter konden kijken dan haar hersens konden denken. En ik had haar nodig. Niet fysiek, niet mentaal. Maar ik had haar nodig uit wraak.
"Cam."
Ze was gelukkig nog niet ver want ik was niet van plan om achter haar aan te gaan. Even lijkt ze te doen of ze me niet hoort maar dan stopt ze.
Ze weet even goed dat ik geen tweede keer roep. Dat ik het dan ook gewoon laat omdat het me praktisch niet veel kan boeien.
"Goed, dat broertje van jou."
Ze laat een lach horen. Of wat ook op een lach lijkt. Het is eerder een korte sarcastische 'ha'.
"Pas op met wat je vraagt, zo meteen denken ze nog dat je een homo bent."
Ze was niet op haar mondje gevallen en dat wist ik al langer als vandaag. Maar steeds deden haar best wel gevatte opmerkingen me ook vrij weinig. Net zoals nu.
"Als dat zo was had ik je ook als een homo gepakt. Goed, hij hangt rond met uitschot."
En dat was nog ontzettend hard uitgedrukt.
Die Wemels waren niet meer dan mieren. Beesten die je dood met een simpel trapje van je schoen.

Laatst aangepast door Zed Skylar op di nov 03, 2015 9:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Narcissa Malfoy
District I Allegiance

Aantal berichten : 7

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 9:23 pm

Narcissa liep over het terrein van Zweinstein naar het kasteel toe, toen ze Ginny Weasley zag keek ze alsof ze iets ontzettend smerigs zag. De dochter uit een familie die bekend stonden als de grootste bloedverraders van de tovenaars wereld. Snel liep Narcissa door alsof ze haast bang was dat ze ermee besmet zou worden. Walgend keek ze naar alle niet puur bloeden. Sowieso keek Narcissa altijd al zo arrogant dat het net leek of ze iets smerigs rook, alleen tegen haar zoons en tegen haar man deed ze niet zo oh en natuurlijk tegen haar zus Bellatrix. Bellatrix was misschien dan wel zwaar gestoord maar dat betekende niet dat Narcissa niet veel van haar zus hield. Ze had 100x liever Bellatrix dan die bloedverrader van een Andromeda. Ze liep naar het kantoor van Severus Sneep. Ze wist dat haar man en zus daar aanwezig zouden zijn.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lucius Malfoy
District I Allegiance

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 9:29 pm

Het vooruitzicht om voor die twee ondankbare honden te moeten zorgen, zorgde bij mij een migraine aanval. Ik wist niet of ik mijn geld aan zijn oudste dochter wilde uitgeven. Geld uitbetalen aan Severus voor het brouwen van de drank was geen enkel probleem, maar dit? Narcissa had altijd wel een dochter gewild, maar ik was tevreden met mijn zoon. Ik baalde ervan dat Severus dit bij me had voorgelegd. Als ik hem was had ik mijn kinderen ook zo beschermd, maar zoals een klein kind zou zeggen, maar ik? Het enigste voordeel is dat de kinderen makkelijk beïnvloedbaar waren om naast me te werken voor de Dark Lord. Hij was ervan overtuigend dat zijn dochters ontzettend waren. Ik vond het ontzettende domme wezens. Maar ondanks dat waren we nog niet klaar. Het groene licht werd feller en een vrouwelijke gedaante met wild haar stond in de open haard.

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 9:35 pm

Binnen enkele seconden stond ik in de kamer van Severus Snape. Hij was de vertrouweling van de Dark Lord. Uiteindelijk was ik er van overtuigd dat ik de beste handlanger van de Lord was. Niemand vertrouwde hij meer dan mij. Ja, Lucius was de aangewezen persoon om via het ministerie en Hogwarts de belangrijkste mensen tegen te werken. Het was ontzettend grappig om de gezichten van sommige aan te zien als Lucius voor hun stond. Helaas had ik de looks en het karakter van deze man nooit interessant gevonden.

Het gezicht van Severus was onbetaalbaar. Hij had zich niet bedacht dat ik de persoon was die door de open haard binnen was gekomen. Ik lachte vuil en maakte zwierige bewegingen door de ruimte, terwijl ik nieuwsgierig naar de potten vol kruiden en andere voorwerpen zat te kijken.
'Wat is het plan, Lucius?' Daarna haalde ik met mijn toverstok door zijn haar heen. Iets waar hij een hekel aan had.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Severus Snape
District I Allegiance

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 9:41 pm

Off: Itsy bitsy Potter, oh ik hou van Bella

Severus Sneep zuchtte geïrriteerd toen het Bellatrix Lestrange was die de haard uit kwam. Hij had momenteel vrij weinig zin in mevrouw crazy pants. "Ah Bella...ik zou bijna willen zeggen dat dit een aangename verassing is...echter is dat het niet."Zei Severus toen ijzig tegen haar. Als er wel iemand was die hij haatte was het Bellatrix Lestrange wel. Ze was veel te blij als ze een taak van de heer van het duister aan het uitvoeren waren naar zijn mening. Maar een heer als hij was bood hij haar toch maar wat te drinken aan. "Bella whisky?" vroeg hij echter kortaf aan haar. Hij had geen zin in onnozele formaliteiten. Zijn ogen vlogen naar de deur toen er werd aangeklopt, via een magisch kijk gat keek hij wie het was. Met Bellatrix van Detta in zijn kantoor kon hij natuurlijk niet zomaar even open doen. Hij zag dat het Narcissa was liet haar snel binnen en sloot de deur weer. "Narcissa wat een aangename verassing. "Hij schonk voor haar wijn in en bij haar meende hij het Narcissa was een rustig persoon en dat vond Severus een stuk beter. Hij keek naar Lucius. "Zijn we compleet of komen er nog meer verheugde gasten?" vroeg Severus sarcastisch. Hij wachten nog steeds op het antwoord van Lucius over zijn dochters.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lucius Malfoy
District I Allegiance

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 10:02 pm

Ik moest bijna lachen door de reactie van Severus. In onze school tijd hadden ze al een hekel aan elkaar gehad. Best vervelend als je plannen moest smeden.
Ik schrok door de klop op deur, want we hadden niemand anders tijdens dit gesprek verwacht. Toen ik de stem van Narcissa hoorde stormde een woede door mijn lichaam heen. Ik had haar nog gezegd dat dit niet voor haar oren bestemd was. Ik had eerder gezegd dat vrouwen ongeluk gaven bij dit soort onderwerpen, maar Bellatrix was nodig. Helaas...
Narcissa was een ander verhaal. Ik wilde haar zo vaak mogelijk thuis laten. Thuis was het veilig en warm was. Thuis waar ze zorgde dat het ook een thuis bleef en niets anders.

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 10:07 pm

De verbazing was van mijn gezicht af te lezen, toen Severus me een glas whisky aanbood. Grettig nam ik het aan en dronk het in één slonk op. Met een harde knal zette ik het terug op de tafel en nam ik plaats op de stoel naast Lucius. Ik zakte onderuit en stak een vinger in me mond, terwijl ik wachtte op antwoord. Mijn toverstok zwaaide ik in het rond. Een gevaarlijke situatie, maar wat maakte het uit. Niemand kon er toch beter op worden. Een vuile sierde mijn mond. Nu Narcissa ook binnen was gekomen wist ik dat Lucius alert was geworden. Hij wilde dat mijn zusje zo weinig mogelijk overal vanaf wist.
'Narcissa, kom der bij,' zei ik vrolijk. 'Je kunt wel bij Lucius op zijn schoot gaan zitten, lekker knus.' Mijn glimlach werd breder. Vieze spelletjes altijd leuk...
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Narcissa Malfoy
District I Allegiance

Aantal berichten : 7

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 10:14 pm

Narcissa glimlachte triomfantelijk toen haar zus dat zei. Die vond het duidelijk wél goed als zij erbij was. Narcissa was ook een dooddoener en had net zo veel recht op informatie als Lucius. ze hield ontzettend veel van haar man, maar Narcissa was geen huis vrouw, dat weigerde ze. "Ik blijf staan Bella, dank je."Zei Narcissa toen vriendelijk tegen haar zus en ze glimlachte eventjes. Ze ging naast de stoel van haar zus staan dat leek haar momenteel even een betere keuzen dan bij Lucius te gaan staan. Ze keek haar man even aan en wist dat hij woedend was. Iets waar Narcissa niet bepaalt onder de indruk van was.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Severus Snape
District I Allegiance

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 10:17 pm

Severus keek hoe Bellatrix het veel te dure glas whisky in een keer achterover goot. Weer trok hij zijn wenkbrauwen op en ging weer zitten achter het bureau. "Dus Lucius? Wat is het antwoord?" Vroeg Severus toen lichterlijk ongeduldig. Hij wilde veder hiermee, maar zo lang hij geen onbreekbare eed had van Lucius zou hij hier niet mee akkoord gaan. Hij keek naar Bellatrix. "Vanwaar dit genoegen?" vroeg hij toen hij snapte nog niet wat Bellatrix kwam doen. Severus zijn stem droop nog altijd van het sarcasme als hij tegen Bellatrix sprak, haar aardig gaan vinden was niet iets dat zou gaan gebeuren. Dat zou nog in geen duizend jaar gebeuren. Severus schonk voor iedereen nog een rondje whisky in, ze dure fles ging alleen wel erg snel zo.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lucretia Cinderford
District I Allegiance

Aantal berichten : 45
Populariteit : 20
Leeftijd : 19

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 10:34 pm

Scorpius Malfoy schreef:
Nou, welkom terug op Hogwarts. Er is al iemand vol tegen me aan gelopen, in mijn eerste kwartier terug hier. Ik had haar niet herkend, maar ik heb dan ook maar een korte glimp van haar gezien. Maakt verder ook niet uit.
Net als ik de trappen van de tribune op wil lopen, spreekt iemand achter me me aan. Ik draai me op en kijk neer op een meisje van een jaar of zestien, zeventien. Haar haren zijn bijna net zo blond als die van mij. Ze kijkt een beetje verlegen, en ik geef haar een glimlach.
"Hallo," zeg ik met een knikje naar haar en haar vriendinnen. "Zijn de lessen al voorbij? Of zijn jullie aan het spijbelen?" Een speelse grijns trekt aan mijn lippen. Spijbelen... hoe vaak ik dat wel niet gedaan heb.

'De lessen zijn al lang voorbij,' zeg ik. Duh! Het is al avond. 'Wij Gryffindors zouden nooit spijbelen,' zeg ik onschuldig. 'Wie ben jij dan? Zit je hier op Hogwarts?' vraag ik met gefronste wenkbrauwen. Ik herken hem ergens van, maar ik geloof niet dat hij hier bij ons school zit.
De jongen is lang en heeft witblond haar. Hij lijkt wel echt op Malfoy. Draco Malfoy. Ja! Draco heeft een broer... toch? Ik weet het niet zeker, maar besluit het niet te vragen. Malfoys. Daar wil je niks mee te maken hebben. Vooral Gryffindors niet. Eén Malfoy is al erg genoeg.
'Zeg, waar blijven Ginny en Severide nou?' vraag ik aan mijn gezelschap. Ik tuur naar de richting waar ze vandaan zouden moeten komen, maar niemand verschijnt. Ik grijns. Ze zouden toch niet... Nee, vast niet. Ik schud lachend mijn hoofd.

Laatst aangepast door Lucretia Cinderford op di nov 03, 2015 11:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lucius Malfoy
District I Allegiance

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 10:35 pm

Het liefst had ik Bellatrix naar huis gestuurd door deze opmerking. Ze zat iedereen altijd op te fokken of dit nu seksueel of over normaal gedrag ging, maakte niets uit. Narcissa was naast Bellatrix gaan staan en had me een paar lange seconden aangekeken, maar mijn woedende blikken deden haar niets. In al die jaren had ze nog nooit angst getoond, iets wat ik ook helemaal niet wilde, maar ik wilde wel dat ze eens naar me ging luisteren. Dat was iets wat ook nooit zo gebeuren. Severus wachtte nog altijd op een antwoord, maar dit was niets iets wat ik nog zou besprek met deze twee vrouwen erbij. 'Later, Severus.' Met dat antwoord was deze zaak even afgedaan.
'Bellatrix. Het is tijd dat jij je rol gaat innemen. Zorg ervoor dat je de benodigde zaken verzameld.'

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 10:43 pm

Zed Skylar schreef:
Het deed me niets.
Helemaal niets.
Ze was voor me zoals elke andere meid voor me is of is geweest.
Zoals slagroom bij warme chocolademelk. Een leuk extra iets om jezelf te verwennen, maar na één keer opgebruikt. En zo kon je die nacht het best beschrijven.
Gebruikt. Op. Weg.
Maar ze wilde in het team en dat was iets. Ik hoop alleen maar dat haar ogen beter konden kijken dan haar hersens konden denken. En ik had haar nodig. Niet fysiek, niet mentaal. Maar ik had haar nodig uit wraak.
"Cam."
Ze was gelukkig nog niet ver want ik was niet van plan om achter haar aan te gaan. Even lijkt ze te doen of ze me niet hoort maar dan stopt ze.
Ze weet even goed dat ik geen tweede keer roep. Dat ik het dan ook gewoon laat omdat het me praktisch niet veel kan boeien.
"Goed, dat broertje van jou."
Ze laat een lach horen. Of wat ook op een lach lijkt. Het is eerder een korte sarcastische 'ha'.
"Pas op met wat je vraagt, zo meteen denken ze nog dat je een homo bent."
Ze was niet op haar mondje gevallen en dat wist ik al langer als vandaag. Maar steeds deden haar best wel gevatte opmerkingen me ook vrij weinig. Net zoals nu.
"Als dat zo was had ik je ook als een homo gepakt. Goed, hij hangt rond met uitschot."
En dat was nog ontzettend hard uitgedrukt.
Die Wemels waren niet meer dan mieren. Beesten die je dood met een simpel trapje van je schoen.

Zed en ik konden heerlijk bekvechten en we hadden er beiden ook niet echt erg in.
'Dat neem ik op als een compliment, dat jij mij zou nemen, zelfs als jij homo was.'
Ik beet op mijn lip en keek hem aan. Homo? Nee, dat was hij niet. Een ijdeltuit, dat zeker, maar homo? Nee. Hij had wel een vriendinnetje nodig, eigenlijk. Dat zou zijn karakter iets kunnen veranderen. Niet dat ik zo'n geweldig karakter had hoor. Ik vond mezelf echt een bitch soms, maar dat mocht. Zo was ik.
'En Seeker dus. Vergeet het niet, want anders ben je nog niet jarig, Zed.'
Ik kuste hem verleidelijk op zijn wang en wreef door zijn haar.
'Of moet ik je helpen met mensen te zoeken?' vroeg ik. 'Ik neem aan dat jij deze verantwoordelijkheid niet helemaal zelf kan nemen. Want zelf nu zelf, hoeveel mensen zijn er al?'
Hij bleef stil.
'Dat zegt al genoeg,' grijnsde ik. 'Dag schatje.'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Bellatrix Lestrange

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 10:46 pm

Ik glimlachte door de reactie van Lucius en mijn lieve zusjes. Ze waren altijd al preuts geweest buiten de slaapkamer. Niet dat ze wilde zien, terwijl ze het bed deelde. Ik was labiel, maar dat ging toch erg ver. Ja, vroeger kon ze buiten hun eigen kamers horen kreunen. Ook dat was niet bepaald prettig, maar wat deed je eraan. Het was een natuurlijk verschijnsel van de mens. Nog steeds na al die jaren plaagde ik mijn zusje hiermee. Lucius irriteerde ik er alleen maar mee. Natuurlijk was dat ook een mooie zaak. Severus zijn stem droop van het sarcasme. Ik schoof mijn glas naar voren, terwijl die er een laagje in vol goot. Ik hield het glas vast en draaide er mee in het rond. 'Altijd meteen vooruit op de zaken, Severus, doe eens ontspannen of heb je een probleem, waardoor je je altijd gedraagt als een idioot?'
Ik vond mezelf ontzettend grappig, maar waarschijnlijk lokte ik gedrag uit, gedrag dat ik altijd vermakelijk vond. Ik zag hoe Narcissa haar hoofd schudde, maar zoals gewoonlijk zei ze niets. Altijd zo braverik.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Luthien Snape
District I Allegiance

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 10:57 pm

Nog steeds was Luthien helemaal alleen, iets wat ze erg jammer vond ze was niemand tegen gekomen die ook echt een gesprek met haar aan wilde gaan. Ze was terug gelopen naar de common room. Er waren maar weinig mensen, ze liep naar de ouderwetse platen speler die in de hoek stond en zetten een van haar favoriete zangeressen op. Het was erg oude muziek uit de jaren 40, de zangeres heten Vera Lynn. Wish me luck as you wave me goodbye heten het nummer. Ze vond het prachtig. Morgen zou ze naar haar vader opzoek gaan. Ze hoopte dat hij dan een momentje voor haar had. Ze snapte maar niet wat er zoveel gevraagd eraan was om gezellig met iemand te kletsen, ze sloot haar ogen en genoot van de klanken van de muziek. Luthien was dol op muziek.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Severide Wolfswater
District I Allegiance

Aantal berichten : 38
Populariteit : 165

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 10:57 pm

Ik nam mijn beschermende handen van de hare af en een zucht glipte tussen mijn lippen. Ik had verwacht dat Ginny verschillende vragen had voor me, maar op dit moment kon ik niet ze beantwoorden. Niet omdat ik niet wou maar omdat ik het gewoon niet kon.
Geschrokken haalde ze haar hoofd van mijn schouder af. Haar lichaamswarmte die ik tegen me aan kon voelen, verdween met de wind mee en onbewust ging ik recht op staan.
"Later zal ik al jou vragen kunnen beantwoorden, maar nu zou ik graag wat tijd willen nemen zodat ik alles op rijtje kan plaatsen. Het spijt me, Ginny dat ik voor jou zo ingewikkeld maak." Langzaam stapte ik een paar passen vooruit zodat ik niet langer haar gezichtsuitdrukking kon zien. "Ik hoop dat je me die tijd kan geven?"
Mijn blik dwaalde over het grasveld en in de verte zag ik hoe de lichten op Hogwarts één voor één uitdoofde. Na heel deze situatie was ik helemaal vergeten om met het team naar het kampvuur te gaan. Het was nu inmiddels al veel te laat om nog naar het kampvuur te gaan dus besloot ik maar om naar Hogwarts te gaan, in de hoop dat ik daar Lucy nog tegen kwam voor het uitstellen van het kampvuur. En dan maar hopen dat we geen docenten tegen kwamen.
Vluchtig draaide ik me om, drukte mijn lippen tegen haar voorhoofd waarna heel kort mijn voorhoofd tegen de hare rusten. "We komen er wel aan uit." mompelde ik heel zacht.
Wat doe je jezelf toch allemaal Severide Wolfswater...

District I Allegiance

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 11:02 pm

Severus keek Lucius even met samen geknepen ogen aan. "Je weet dat ik niets doe zonder deze belofte." Zei hij nog ter verduidelijking, maar veder ging Severus er niet op in dat zou inderdaad later komen. Weer rolde hij met zijn ogen. "Bellatrix ik ben geen voort vluchtige gevangenen uit Azkaban, dus als je het niet heel erg vind heb ik meer te doen op een dag dan naar jou spelletjes te luisteren." Zei hij, en dit was weer precies de rede waarom hij Bellatrix niet mocht. Dit gedrag, niet de ernst van dingen inzien alles als één groot spel. "Je beseft dat mijn jongste dochter ons zou kunnen storen Bella, dus dat het van belang is dat jij hier weer zo snel mogelijk weg bent? Ook voor mijn plezier zou dat erg prettig zijn." Voegde hij er hatelijk aan toe, zijn ogen flitsten van Bellatrix naar Lucius en weer terug. "Of je moest van plan zijn om van haar ook een dooddoener te maken dan hebben we natuurlijk alle tijd van de wereld." Zei hij sarcastisch op een manier alsof hij het ook echt meende.
"De heer van het duister zal het ook niet op prijs stellen als je je te lang hier ophoud Bella." Zei Severus toen hij was niet erg subtiel erin dat hij Bellatrix weg wou hebben.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Luthien Snape
District I Allegiance

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   di nov 03, 2015 11:08 pm

Luthien zag hoe steeds meer mensen naar bed vertrokken, allemaal onbekende van haar. Met haar knieen opgetrokken zat ze op een stoel nog altijd naast de platen speler die zo zachtjes stond dat alleen zij het echt kon horen zodat ze niemand tot last was met de muziek. Ze sloot haar ogen en genoot nog steeds van Dame Vera Lynn haar stem, dit keer met het liedje as time goes by. Één van haar favoriete. Ze was nog lang niet moe en kon de hele nacht hier op deze stoel wel naar deze muziek luisteren. Het was de muziek waar haar moeder dol op was geweest, maar Luthien was dit ook. Ze hoorde hoe het nummer over ging naar We'll meet again. Nog steeds luisterde ze ontspannen naar de muziek. Zachtjes neuriede ze mee, Luthien had weinig talenten maar zingen was er één en ook bijna de enige die ze had.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus   

Terug naar boven Go down

Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hokus Pokus
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A New School Year ~ Introductie
» Advertentie voor kits!
» Monica High School [RPG]
» Tijd voor de oorlog-trainingen!
» Het grote school topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Skylark Universe :: Districten :: District I Allegiance-
Ga naar: