Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar
Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar
Skylark Universe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hallo iedereen! Welkom op het nieuwe forum: Skylark Universe © | Je kunt hier een account aanmaken en met verschillende mensen genieten van het roleplayspel! | Vergeet niet om eerst goed de regels door te lezen! |

 

 Verhaallijn Hogwarts

Ga naar beneden 
+3
Zed Skylar
Charlotte Halliwell
Severide Wolfswater
7 plaatsers
AuteurBericht
Severide Wolfswater
District I Allegiance
Severide Wolfswater


Aantal berichten : 38
Populariteit : 165
Leeftijd : 26

Verhaallijn Hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Verhaallijn Hogwarts   Verhaallijn Hogwarts Icon_minitimeza nov 07, 2015 10:45 am

Aan de mensen van Hogwarts: onze verhaallijn waar we gisteren over hadden.

ij hebben geprobeerd om een verhaallijn van ons idee te creëren en dit is hem uiteindelijk geworden.
Voldemort stierf... Ja, we hebben het allemaal met onze eigen ogen gezien en gelezen. Hij Die Niet Mag Genoemd worden is gevlucht nadat zijn poding tot onsterfelijk is gelukt. Maar Voldemort zou Voldemort niet zijn, als hij Hogwarts niet kon blijven treiteren. En slaagt erin om zijn volgende stap te nemen om iedereen als zijn volgeling te maken. Door een bezwering heeft Voldemort zijn ziel in een onschuldig meisje gestoken en beheerst haar lichaam. Dit meisje heeft ondertussen al plaats genomen onder ons allen. Nl. Helena ..... . Zij zal "De duisrere onder ons zijn" & iedereen vervloeken. Helena kan je merken aan haar "Dubbel -Mind" gedrag. Want we moeten nl. Rekening mee houden dat de echte Helana vast zit in haar lichaam en zich probeert te verzetten. Back in Time: iedereen weet ondertussen al dat Helena al Bij Sev is geweest en zij heeft al geprobeerd om hem te vervloeken maar dat is maar Maar half gelukt omdat hij wakker werd voordat zij het kon afwerken. Ariana daar in tegen ligt ook in ziekenhuis maar het is mss leuk als Ariana haar geheugen weg is en dat Helena haar kans ziet om te zeggen dat ze beste vriendinnen zijn - slachtoffer 1 om The Imperium vloek op uit te spreken. Aantal mensen van ons merken dat er iets niet klopt met oa Ariana en Helena en begin het steeds verdacht te vinden. Wie in Team Good wilt zitten moet er maar overlegd worden maar natuurlijk kan het wel eens gebeuren dat mensen in team Good ook vervloekt kunnen worden. Dan heb je ook nog eens Team Bad. De mensen die aan de kant van Voldemort zullen staan = de vervloekte. We hadden gedacht aan Zed, Camille & Draco als eerste. Alsnog als je vervloekt bent verhuis je naar Team Bad maar natuurlijk gaat Team Bad wel doen alsof ze van niks weten en zich gewoon in de groep vermengen.
Hoe je je gedraagt - wat je personage precies doet - waar je naar toe wilt gaan - tegen wie je wilt spreken kies je uiteindelijk wel zelf. Alleen een nuttige vraag, staat iedereen er voor om vervloekt te worden? Zo niet, laat het gewoon weten dan houden we er rekening mee. Ik denk ook niet dat het leuk is als we op voorhand bespreken wie er vervloekt zal worden maar dat Helena zelf kiest. Extra spanning ... maar jullie mogen natuurlijk mee over beslissen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte Halliwell
District I Allegiance
Charlotte Halliwell


Aantal berichten : 43
Populariteit : 0

Verhaallijn Hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn Hogwarts   Verhaallijn Hogwarts Icon_minitimeza nov 07, 2015 10:49 am

hmm, moet hier over nadenken, maar idee is goed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Zed Skylar
District I Allegiance
Zed Skylar


Aantal berichten : 33
Populariteit : 25

Verhaallijn Hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn Hogwarts   Verhaallijn Hogwarts Icon_minitimeza nov 07, 2015 10:54 am

High five Sevje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermelien Griffel
District I Allegiance
Hermelien Griffel


Aantal berichten : 13
Populariteit : 0

Verhaallijn Hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn Hogwarts   Verhaallijn Hogwarts Icon_minitimeza nov 07, 2015 10:57 am

Ik vind het wel een goed idee
Terug naar boven Ga naar beneden
Severide Wolfswater
District I Allegiance
Severide Wolfswater


Aantal berichten : 38
Populariteit : 165
Leeftijd : 26

Verhaallijn Hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn Hogwarts   Verhaallijn Hogwarts Icon_minitimeza nov 07, 2015 11:19 am

Meiden meld even eens wie vervloekt wil worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte Halliwell
District I Allegiance
Charlotte Halliwell


Aantal berichten : 43
Populariteit : 0

Verhaallijn Hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn Hogwarts   Verhaallijn Hogwarts Icon_minitimeza nov 07, 2015 11:34 am

ik wil liever niet vervloekt worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucretia Cinderford
District I Allegiance
Lucretia Cinderford


Aantal berichten : 45
Populariteit : 20
Leeftijd : 26
Woonplaats : Hogwarts

Verhaallijn Hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn Hogwarts   Verhaallijn Hogwarts Icon_minitimeza nov 07, 2015 11:50 am

Wauw! Ik vind dit echt een awesome idee. Ik wil best vervloekt worden ja, maar niet al te snel in het verhaal Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermelien Griffel
District I Allegiance
Hermelien Griffel


Aantal berichten : 13
Populariteit : 0

Verhaallijn Hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn Hogwarts   Verhaallijn Hogwarts Icon_minitimeza nov 07, 2015 12:17 pm

Ik vind het okay als ik vervloekt wordt. Verder laat ik me verrassen of dat gebeurd of niet:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Severide Wolfswater
District I Allegiance
Severide Wolfswater


Aantal berichten : 38
Populariteit : 165
Leeftijd : 26

Verhaallijn Hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn Hogwarts   Verhaallijn Hogwarts Icon_minitimeza nov 07, 2015 12:18 pm

Ik ben al gedeeltelijk vervloekt. Maar zal er alles aan doen om niet verder vervloekt te worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwynaeth Cadwallader

Gwynaeth Cadwallader


Aantal berichten : 9
Populariteit : 0

Verhaallijn Hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn Hogwarts   Verhaallijn Hogwarts Icon_minitimema nov 09, 2015 2:19 pm

Ik word liever niet vervloekt, verder vind ik het een echt gaaf idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scorpius Malfoy
District I Allegiance
Scorpius Malfoy


Aantal berichten : 9
Populariteit : 0
Leeftijd : 31

Verhaallijn Hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn Hogwarts   Verhaallijn Hogwarts Icon_minitimema nov 09, 2015 3:00 pm

Een supertof idee, maar ik word liever niet vervloekt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucretia Cinderford
District I Allegiance
Lucretia Cinderford


Aantal berichten : 45
Populariteit : 20
Leeftijd : 26
Woonplaats : Hogwarts

Verhaallijn Hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn Hogwarts   Verhaallijn Hogwarts Icon_minitimema nov 09, 2015 3:25 pm

Er blijven dan niet veel mensen over die dat wel willen :p Maar ja... Niet dat jullie je daar nu verplicht voor hoeven te voelen.
Volgens mij heeft dan iedereen gereageerd, behalve Ginny en Ariana. Ariana is alleen al vervloekt haha. Maar goed, ik denk dat we er wel uit komen zo.
Gewoon verder schrijven en dan maar zien wie Helena uit gaat kiezen?
Oh en trouwens, ik neem wat ik zei over dat ik niet te snel in het verhaal vervloekt wil worden, terug. Mij maakt het namelijk niets uit Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Severide Wolfswater
District I Allegiance
Severide Wolfswater


Aantal berichten : 38
Populariteit : 165
Leeftijd : 26

Verhaallijn Hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn Hogwarts   Verhaallijn Hogwarts Icon_minitimema nov 09, 2015 4:28 pm

Ik zal me wel laten vervloeken. Heb er geeb probleem mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verhaallijn Hogwarts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn Hogwarts   Verhaallijn Hogwarts Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verhaallijn Hogwarts
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Prive Verhaallijn ~ Hogwarts Squad (Thanks aan Ariana! ^^)
» Privé verhaallijn | Lucius Malfoy, Narcissa Malfoy, Severus Snape en Bellatrix Lestrange

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Skylark Universe :: Game related :: Aanvraag topic-
Ga naar: