Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar
Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar
Skylark Universe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hallo iedereen! Welkom op het nieuwe forum: Skylark Universe © | Je kunt hier een account aanmaken en met verschillende mensen genieten van het roleplayspel! | Vergeet niet om eerst goed de regels door te lezen! |

 

 Meghan Chase

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Meghan Chase
District II Wisdom
Meghan Chase


Aantal berichten : 1
Populariteit : 0

Meghan Chase Empty
BerichtOnderwerp: Meghan Chase   Meghan Chase Icon_minitimema nov 02, 2015 7:02 pm

Pas op! Bevat The Iron Fey spoilers!

Panne tikt me op mijn schouder en wijst me erop dat ik nog een karakterkaart aan moet maken. Hij heeft gelijk, het is de laatste tijd zo druk dat ik echt alles vergeet. Toch ga ik achter mijn computer zitten, en begin ik met typen.

Naam: Meghan Chase
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: Sinds ik in Nimmernimmer woon heb ik de Tijd nog maar zelden ontmoet, maar ik heb het lichaam van een meisje van een jaar of 16.
Woonplaats: Nimmernimmer
District: II Wisdom
Familie, vrienden e.a.: Ik ben goede vrienden met Ash, Puck, en ik denk dat ik de kat Grimalkin ook wel als een vriend kan beschouwen. Ash is daarbij ook nog mijn vriendje, of beter gezegd, mijn prins. Qua familie heb ik niet zoveel interessants te melden. Ik denk liever gewoon niet aan hen, omdat ik ze anders teveel ga missen.
Innerlijk: Ik denk dat ik mezelf na alles wat er gebeurd is dapper kan noemen, en ook wel sterk. Ik laat me niet gauw uit het veld slaan en ben daarom een doorzetter. Verder ben ik ook zeker niet bang aangelegd.
Verleden: Mijn verleden is vrij ingewikkeld. Toen ik 16 was hebben ze mijn broertje ontvoert, en ik ging achter hem aan. Ik kwam terecht in een wereld die de normale sterveling niet zomaar kan betreden. Namelijk Nimmernimmer. Hier bleek ik ook nog eens half Zomerfae en half IJzerfae te zijn, waardoor ik degene was die een oorlog tussen Zomer, Winter en IJzer moest voorkomen. Daarvoor moest ik een hele belangrijke taak op me nemen: Ik moest IJzerkoningin worden. En dat heb ik gedaan.[/b][/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meghan Chase
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Skylark Universe :: Game related :: Karakterkaarten-
Ga naar: