Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar
Skylark Universe
Welkom op Skylark Universe!
Login of maak een gratis account aan en begeef je in de wereld van fantasie!

Met vriendelijke groet,

Kimberly,
Lotte,
Laura,
Elize,
Melanie & Dagmar
Skylark Universe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Hallo iedereen! Welkom op het nieuwe forum: Skylark Universe © | Je kunt hier een account aanmaken en met verschillende mensen genieten van het roleplayspel! | Vergeet niet om eerst goed de regels door te lezen! |

 

 Ariana Snape

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ariana Snape
District I Allegiance
Ariana Snape


Aantal berichten : 8
Populariteit : 5
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hogwarts

Ariana Snape Empty
BerichtOnderwerp: Ariana Snape   Ariana Snape Icon_minitimezo nov 01, 2015 9:21 pm

Naam: Ariana Snape
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17 jaar
Woonplaats: Hogwarts
District: Allegiance
Familie, vrienden e.a.: Mijn vader is Severus Snape en mijn moeder is helaas gestorven en ik heb haar nooit gekend. Op Hogwarts heb ik veel vrienden. Ik ga bijvoorbeeld veel om met het groepje van Harry Potter, maar ook heel veel met andere mensen.
Innerlijk: Ariana is een heel erg bescheiden en getalenteerd persoon. Ze vindt het maken van vriendschappen en ook het behouden ervan ontzettend belangrijk. Verder is ze niet op haar mondje gevallen en kunnen er soms dingen uitschieten die ze beter niet kon zeggen. Ze wordt snel boos als mensen haar beledigen, maar ze zal nooit iemand ten onrechte pijnigen.
Uiterlijk: Ariana heeft donkerblonde haren en groene ogen. Vaak draagt ze haar haren los en als kleren draagt ze meestal het schooluniform van Hogwarts.
Eigenschappen: Ariana is slim, gedreven, moedig, maar erg snel jaloers en kan soms boos reageren, terwijl dat niet zo bedoeld was.
Verleden: Ik heb geen makkelijke jeugd gehad. Na het overlijden van mijn moeder was mijn vader totaal de verkeerde weg ingeslagen. Hij was ongeduldig en soms was ik bang dat hij me zou slaan, maar gelukkig is dat nooit gebeurd. We zijn uiteindelijk samen uit de moeilijke tijd gekomen en nu gaat het iets beter, maar nog steeds hebben we soms meningsverschillen of ruzies.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ariana Snape
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Prive Verhaallijn ~ Hogwarts Squad (Thanks aan Ariana! ^^)
» Luthien Snape
» Privé verhaallijn | Lucius Malfoy, Narcissa Malfoy, Severus Snape en Bellatrix Lestrange

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Skylark Universe :: Game related :: Karakterkaarten-
Ga naar: